wat een hartepijn

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door mol, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol

    mol Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    met jou zat ik voortdurend op een roze wolk,ver weg van de wereld om ons heen en nu voelt het alsof ik gecrashed ben,terug op de wereld met al zijn harde realiteit....ik treur zo om je lief klein wondertje...kwam je maar terug
     
  2. Ikapika

    Ikapika VIP lid

    21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Veel sterkte :( praat goed met de mensen die je liefhebt. Dat is nu heel belangrijk. Ik weet helaas hoe je je voelt.
     
  3. Ivy79

    Ivy79 Lid

    13 dec 2012
    21
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Holland
    Bedankt voor je reactie, mol. Ik wil je heel veel sterkte wensen!
    Hoe is het nu met je? Mijn lichaam doet vooralsnog niks en dat terwijl er nu al ruim twee weken geen leven meer is?!
    Dikke X
     
  4. mol

    mol Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    bedankt....goh ivy twee weken,dat lijkt me vreselijk...zeggen ze dat dat normaal is?heb je pijn dan of niet.ik heb vandaag wel harde krampen dus ik denk dat het op gang is.voor jullie ook heel veel sterkte
     
  5. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Heel veel sterkte.
     
  6. Ivy79

    Ivy79 Lid

    13 dec 2012
    21
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Holland
    De echoscopiste en verloskundige hebben me afgelopen vrijdag (2e echo) gezegd dat ik 1 a 2 weken zou kunnen wachten om te zien of mijn lichaam het zelf regelt. Woensdag zou de verloskundige mij weer bellen, maar ik denk dat als er dan nog niks gebeurd is, ik wel om een doorverwijzing naar de gyn ga vragen. Ik heb ook geen pijn nee, geen krampen... Nog steeds een ietsje bruin-verlies en het gevoel dat ik ongesteld zou kunnen gaan worden, meer niet.
    Heel naar. Ik heb me ziek gemeld van mijn werk vandaag. Ik wil niet rondlopen en tegelijk afwachten of er iets gaat gebeuren, maar ik kan ook niet twee weken thuis blijven natuurlijk.
    Ik hoop voor jou, hoe dubbel ook, dat je snel verder kan.
     
  7. mol

    mol Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    neem je rust maar,ik vind dat je daar een heel goeie reden voor hebt nu hoor.het wachten is vreselijk hé...ik ben beginnen bloeden nu en verga van de krampen.pfff!
    ik zou ook een doorverwijzing vragen,al is het maar omdat je dan daarna geruster kan zijn.
    raar dat het zo lang duurt en vooral erg naar voor je :(
    want dit is inderdaad iets om snel achter je te willen laten(hoe hard we het vruchtje ook al waren gaan koesteren)
     
  8. logo

    logo Niet meer actief

    Mol en Ivy heel veel sterkte!
     
  9. mol

    mol Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie

    dank je
     
  10. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat verdrietig meid! Heel veel sterkte. Het is niet niks....

    Hier in januari een miskraam gehad. Hartje bleek al 2 weken niet te kloppen. Uiteindelijk 2 weken gewacht toen het vanzelf kwam.
     
  11. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Heel veel sterkte.....hier kun je veel steun vinden dus als je iets kwijt wilt gooi het er hier maar lekker uit, wij luisteren!
     
  12. Bouwjaar1979

    Bouwjaar1979 VIP lid

    20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Sterkte Mol, wat een pokkenieuws!
     

Deel Deze Pagina