Help! ik zie door de smartphones het bos niet meer Wie van jullie heeft er een? Ik zoek ervaringen! waarom heb je voor die ene gekozen, en kreeg je hem gratis bij je abbonement of moest je bijbetalen?? wat vind je er handig aan en wat helemaal niet? Bedankt alvast
Ik heb een iPhone en kan niet meer zonder! Het is echt zo'n heerlijk ding! Je kan bete vragen wat je er niet mee kan Als ik jou was zou ik de keuze maken tussen een iPhone of een bb. Maar persoonlijk vind ik een bb te zakelijk. Het menu ziet er niet uit, maar voor de rest zal het ongetwijfeld een goede telefoon zijn. Ik ben iig blij dat ik voor een iPhone heb gekozen, en hoef wat mij betreft ook geen andere telefoon meer! Ohja, leuke bijkomstigheid: je kan heel makkelijk op zp
ik zit ook in dubio... de samsung galaxy s heeft mijn man... best een fijn ding hoor... zelf zit ik te twijfelen tussen die telefoon en de htc of de i phone....... dus ik lees mee
Hier de galaxy s, superding. Groter scherm dan de iphone en je kan er net zo makkelijk mee op zp, zoals ik nu doe. Zelfde apps als iphone en op de galaxy s is whatsapp gratis! Vriendin van mij heeft de iphone en moest ervoor betalen, vond ik toch wel een leuke bijkomstigheid
ik heb een blackberry bold 9780 , heb ook n iphone gehad maar die viel me best tegen haha en ik heb inmiddels een bloedhekel gekregen aan touchscreen . volgens mij hou je van touchscreen of gewoon niet geen tussenweg
In het bezit van een Samsung galaxy S, super fijn toestel! Hiervoor had ik een Iphone maar vind de Samsung toch net even wat leuker. Ik heb hem gratis gekregen toen ik mijn bestaande abonnement ging verlengen, zit bij T-Mobile.
mijn vriend heeft sinds september 2010 de galaxy S en daarvoor heeft hij 2 jaar iphone gehad. elke dag zeurt hij (omdat ik iphone nog heb) dattie de iphone mist omdat de iphone veel meer dingen heeft dan de galaxy s en BB. en dattie fijner werkt ook qua spellen enzo. en zoals al eerder gezegd bb is wel een beetje en zakelijk ding (vind ik ook). kortom, ik zou voor de iphone gaan heb hem nu 1.5 jaar en kanniet meer zonder, 6 januri 2012 mag ik een nieuwe uitkiezen en ga weer voor de iphone!!
Ik heb een Iphone en ik zou niet anders meer willen!!!! Einde van het jaar loopt mijn ab. af, dan neem ik een Iphone 4....
Hoi! Ik heb een Samsung Galaxy S en vind hem erg prettig. Wat ik vooral fijn vind is dat je veel apps via het Android systeem kan gebruiken. Bij HTC, iPhone of BB is dat volgens mij niet zo. Mijn vriend heeft een HTC en die is al maanden bezig om Android op zijn telefoon te krijgen, maar dat werkt niet goed. Hij is dus erg jaloers op mijn Galaxy. Qua internet, spelletjes en functies is hij wat mij betreft perfect.
Hier een Iphone. Super tevreden en zou niet anders meer willen! Vindt het een supermakkelijke telefoon waar je enorm veel mee kan doen. Tot nu toe nog niks gevonden wat ik er niet mee kan doen. Waarom ik voor de Iphone heb gekozen? Omdat ik een Apple fan ben en omdat ik om me heen zag dat de BB heel veel kuren heeft/had. Ik heb de Iphone met een T-mobile abbonement maar moest wel bijbetalen omdat ik een telefoon heb genomen met meer geheugen. Eind mei mag ik een nieuwe telefoon en ga dan zeker weer voor een IPhone
nee hoor, ben blij met jullie antwoorden... Bedankt tot nu toe! Wat hebben jullie betaald voor je foon? of heb je heb gratis bij je abb. gekregen??
Hmm wist niet dat het maar 79 cent was, haha. Ik moest 20 euro bijbetalen voor mijn foon. Eigenlijk 149, omdat ik hem gelijk nam toen hij net uit was. Nu is ie overal gratis. Ik kreeg 100 euro korting, omdat ik er internet bij nam en een man had nog een inruiltoestel liggen die hij volgens mij voor iedereen gebruikt. Toen moest ik nog 20 euro bijbetalen. Vond ik te doen, normaal ben ik niet zo van het bijbetalen
Ohja, kheb een hi 30 abbo met internet en een 1000 smsjes bundel. Betaal rond de 35-40 euro in de maand.