Wat ga je dit weekend doen?

Discussie in 'Corona forum' gestart door MariTheresa, 28 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik vind als je het beperkt tot 2-3 vaste mensen best kan. Ik heb geen partner dus nog 2 maanden geen mensen zien is voor mij geen doen. Daarnaast is mijn moeder ook recent overleden dus zit ook in een rouwperiode. Al raakt dat ondergesneeuwd onder het hele corona gebeuren.
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  2. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.528
    6.220
    113
    zuid-holland zuid
    Dan is het gewoon nodig toch, om even te gaan wandelen! En dat mag toch ook gewoon?
    Ik irriteer me er echt aan dat mensen hier hun oordeel weer zo snel klaar hebben staan...
    Ik heb gister gewandeld met een vriendin die door omstandigheden nu heel erg in de knel zit en even moest praten en het huis uit moest. Als je netjes afstand houdt is dit toch geen probleem.
     
  3. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.555
    3.594
    113
    Vanmorgen hebben mijn ouders en ik samen, telefonisch 1,5 uur lang cryprogrammen opgelost. Was leuk, even een momentje "samen". Vanmiddag heb ik met de kinderen in het zonnetje in de voortuin Twister gespeeld, gekleurd en met smart-max gespeeld. Daarna heeft de oudste aardappelen geschild en de jongste de ovenschaal ingevet voor de bloemkoolovenschotel die nu gaar staat te worden.
    Ondertussen heel wat huishoudelijke klusjes weggewerkt vandaag.

    Morgen ga ik samen met de kinderen chocoladetaart bakken en ik moet nog cadeautjes inpakken want de jongste is maandag jarig. Ook wil ik het haar van de jongste onder handen nemen met de tondeuse. Maar daarvoor moet ik eerst tutorials kijken op YouTube en genoeg moed verzamelen om het toe te passen...
     
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.937
    15.246
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Morgen staat op de planning om een kwarktaart te maken. Heb alles in huis, alleen de kwark mis ik ;)
    Kan het ook met Griekse yoghurt?
     
  5. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    Wij zijn de tuin groots aan het aanpakken. Dus voorlopig zat werk.
    En dan van het zomer heerlijk genieten van onze opgeknapte tuin.

    Is corona toch ergens goed voor.
     
  6. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Hier begonnen met zolder opruiming vandaag. Verder ronde gewandeld door het dorp. Lekker buiten in het zonnetje onder de overkapping gezeten. Gepuzzeld, 1000 stukjes puzzel). Morgen ong hetzelfde.
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vandaag huishouden gedaan en in het zonnetje gezeten.

    Morgen werken.
     
  8. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    Ik ging vanmiddag fietsen met mijn peuter en die zag een beer...en nog een stuk of 30:roflmao: Hij was helemaal blij heel schattig!
     

Deel Deze Pagina