niet veel, eerder altijd naar de bevrijdingsfestivals maar nu met kindje van 1 is dat niet zo´n spetterend idee, dus we gaan naar schoonouders koffie drinken en in de middag nog even door de stad slenteren bij mooi weer.
Werken. Ik ben gastouder en krijg kinderen hier over de vloer vanaf de middag. Maar 's morgens slaap ik lekker uit met mijn man, want die is wel vrij...
Wat gezellig en id nu nog het weer wat beter. Ik heb nog geen flauw idee , rommelmarkt is wel wat. ik weet helemaal nog niet echt wat hier allemaal te doen is. Ja waarschijnlijk muziek in stadspark S avond s.
Met mn zussen en de kids naar de braderie, is een klein kermisje en voor de kleintjes allerlei spelletjes en pony rijden e.d. Hopen op mooi weer! of in iedergeval droog weer
manlief moet gewoon werken (bouw) ik ben wel vrij, dochter gaat naar opa en oma zodat ik lekker alleen kan shoppen
Mijn mannetje werkt ook in de bouw maar is wel vrij!! Waarom niet iets leuks met je dochter doen dan? als ik mag vragen.
Werken! Ook Bouw-CAO. Daar staat geen vrije dag voor bevrijdingsdag. Heb verder ook niet zoveel spannends te doen, dus vind ik het zonde om vrij te nemen. De helft van ons kantoor is wel vrij. Dus echt druk kan het niet worden.
Naar het bevrijdingsfestival Kinderen gaan lekker uit logeren Hopen op mooi weer, heb er al helemaal zin in!
bouw cao schrijft geen verplichte vrije dag voor, hij kan wel vrij nemen maar kost hem een verlofdag en het is erg druk dus hij werkt een dagje me ouders passen altijd op woensdag op en willen deze dag ook gewoon oppassen, ze gaat wel later er heen. ga eerst sporten en daarna even de stad in, gaat ook wat sneller
Is dat de heledag dan? ik dacht alleen s avonds ! Kunnen wij ook wel doen, ik heb geen blaadjes of krant er over gezien.