Wat gaat de tijd snel.

Discussie in 'De lounge' gestart door ramona, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

    Wat gaat de tijd toch snel he vorig jaar zat ik nog met mij dikke buik buiten in de stralende zon en morgen wordt ze alweer 1 jaar ppfff.

    Het is zo een heerlijke meid he ze geniet echt van alles om haar heen en doet alles lekker op eigen tempo zoals zij dat wil.

    Toen ik zwanger werd van haar was het voor ons wel even schrikken omdat het totaal niet gepland was en we direct met een flinke verbouwing moesten beginnen de laatste loodjes van de zwangerschap waren echt mega zwaar maar ik heb er iets mega moois voor terug en ben zo blij met haar en wil haar voor geen goud meer missen dat geldt natuurlijk ook voor de andere kids hoor door hun heb ik de bv vol kunnen houden tot 5 maanden en ben daar super trots op en het zijn ook echte kanjers stuk voor stuk.

    En ben echt een TROTSE mama

    Hier een foto van hoe lisetten was bij de geboorte en hoe ze nu is.

    [​IMG]
     
  2. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Jaaa de tijd gaat zo ontzettend snel! je moet echt genieten van de mooie momenten...Je hebt een mooie meid! En alvast gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!
     
  3. Knorretjuh

    Knorretjuh Actief lid

    21 apr 2008
    369
    0
    0
    Hoi hoi

    Aaah wat een schattie en idd tijd gaat echt snel.
    Die van mij is net 2 geworden.

    groetjes
     
  4. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oooh nou ik weet helemaal hoe je je voelt. Ik schrik iedere keer weer als ik me bedenk dat over anderhalve maand Louise ook al jarig is.... het gaat zo verschrikkelijk snel allemaal!

    Alvast gefeliciteerd en een hele leuke dag gewenst!
     
  5. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja ik ken het rayan is vandaag ook alweer een half jaar.het is echt reuze snel gegaan.hij raced al in zijn loopstoel rond.

    [​IMG]
     
  6. ingrid130

    ingrid130 VIP lid

    14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    De tijd vliegt inderdaad, we zijn nu 26 weken zwanger en het lijkt nog als de dag van gisteren dat we erachter kwamen dat we zwanger waren. Kan me niet voorstellen dat het over drie maanden al zover is, als ik kijk hoe snel de afgelopen maanden zijn gegaan dan denk ik dat die drie maanden ook zo voorbij zijn.
     

Deel Deze Pagina