Wat geven jullie uit aan kinderkleding?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door zonnetje2015, 3 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Net aan t snuffelen in t topic over hippe kinderkleding. Leuke ideeen opgedaan maar sommige prijzen :eek:.

    Wat geven jullie ongeveer uit?
    En een max prijs voor een kledingstuk? Ik hou van uitverkoop shoppen maar dat gaat uiteraard niet altijd.

    Verder een hele handige schoonmoeder die de mooiste creaties maakt.
    En wasbare luiers wat (spijker) broekjes lastiger maakt. Dus veel jurkjes met leggings.
     
  2. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Teveel!
    Geen idee hoeveel. Maar dat is veel. Meer dan voor mijn eigen kleding.. Ben gek op z8.. En andere merken. Dus heb niet een bepaald budget.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Hier ook teveel helaas.
    Ik koop voornamelijk Quapi en BNosy, maar probeer altijd in de sale te kopen.

    Z8 was ik vroeger echt gek van, maar vind dat ze geen leuke dingen meer hebben, veel dezelfde stylen en kleuren en het pilt snel (kwalitatief slechter).
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  4. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Veel.. haha. Ik probeer ook wel altijd in de sale. Veel BNosy, name it. Broekjes scoor ik vaak wel voor 16-20eu, vind ik acceptabel. Shirts voor 10-15eu en soms in de sale een leuke meevaller :) ik moet nu weer wat shirts aanschaffen voor hem maar nu kan ik nergens leuke shirts in de sale scoren haha.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  5. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik koop veel en vaak kleding maar heb toch wel een max.
    Vind 15 euro voor een trui of blouse echt meer dan genoeg.
    Vind ik iets echt superleuk dan ga ik er wel eens iets overheen maar meestal niet.
    Denk dat dat straks anders word als ie niet meer zo snel groeit.
    Laatst 115 euro uitgegeven. 4 broeken, 3 blouses, 1 trui. Loopt ie er weer netjes bij, maar het was geen rib uit mijn lijf.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  6. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.091
    4.265
    113
    Home
    Heel veel...
    Voor mijn dochter veel van flo maar ook bij zara slaag ik voor mijn dochter wel
    Voor mijn zoontje vind ik het lastiger meestal bij de we etc maar ik koop echt veel te veel :oops::oops:
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  7. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Relatief weinig, haar kleding komt van HEMA (hemarkt), Primark & kringloopwinkels. Als baby ook veel van de Zeeman. Af en toe iets duurs als ik het echt leuk vind, maar dan is het waarschijnlijk nog goedkoper dan de meeste kleding van de dames boven me:roflmao: Onlangs voor komende zomer een tas vol kleding van marktplaats gekocht, heel veel leuke nog zeer goede kleding voor 25€, daar word ik gelukkiger van dan 1 kledingstuk daar voor kopen.
    Als mijn dochter zelf meer een mening over kleding krijgt, dan zal ik uiteraard daar rekening mee houden bij het kopen.
     
    NdNk, Roodborstje2, Klavertjevijf en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.627
    3.753
    113
    Ik probeer ook alles in de uitverkoop te halen alleen voor de oudste gaat dat niet heb ik gemerkt. Twee keer per jaar overvalt het weer mij, in april en oktober en dan moet ik op stel en sprong warme of juiste koelere kleding halen. Dan bestel ik vaak bij H&M, Hema, Next, die pricerange. Dat zal trouwens minder worden als hij ouder wordt en niet meer elk seizoen overal uitgroeit.

    In de uitverkoop haal ik de merkkleding. Ik heb een soort van verslaving voor Babyface spijkerbroeken. Die zitten bij beiden het mooist. Voor de jongste had ik best wat in de Z8 sale. Verder via Limango vaak losse items Like Flo, Name it, Tumble.

    Per item hield ik altijd 15-20 euro aan. Moet nu even wennen dat de oudste groter wordt en dat met spijkerbroeken straks waarschijnlijk niet meer red.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  9. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook bnosy, z8 en quapi fan, ook Tommy hilfiger doet het goed.
    Voor een trui vind ik 50 euro wel duur zat, voor een t-shirt 30 euro en voor broeken hou ik max 60 euro aan.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  10. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Ik geef er veel aan uit.
    De merken verschuiven naar leeftijd.
    hele tijd bijna de halve collectie van ninni v en z8i gekocht.
    Nu veel nik en nik, fila en tommy hilfiger.
    Maar daarnaast soms ook items van de primark.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  11. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Ik zou niet zo snel merkkleding kopen. Als baby wel gedaan omdat de prijzen daarvan leuk waren maar eenmaal uit die babymaat vond ik het zonde.

    Voor dochterlief koop ik vaak Primark, h&m en ter stal.

    Het grappige is dat mijn schoonzus (die totaal niet van Primark houdt en graag duurdere dingen wil) vaak uit de te kleine kleding van mijn dochter de goedkopere kleding pakt omdat ze die zo leuk/lief vind.. haha
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  12. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.625
    1.974
    113
    Vrouw
    Ik geef ook niet veel uit aan kinderkleding (al denkt mijn man daar soms anders over :D)

    Voor de jongste is het vooral hema en marktplaats. Ik heb in september een pakket via marktplaats gekocht. Was van een tweeling meisje geweest maar ze droegen niet dezelfde items. Voor 50 euro maat 86 én 92 (over)compleet. Denk bijvoorbeeld aan 40 longsleeves in maat 86, 40 broeken in 86 enz.
    Vond het een goede koop van mezelf :thumup:
    Voor haar heb ik het afgelopen half jaar niets meer gekocht :D

    Voor de oudste ben ik in de herfst bij de WE beland voor het eerst. Normaal slaagde ik bij h&m maar die jurkjes zaten niet meer mooi. De jurkjes van de WE zitten haar veel mooier en ook kwalitatief vind ik de WE beter. Ook heeft ze wat kleding van de HEMA.
     
    zonnetje2015 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  13. Hbz

    Hbz Actief lid

    23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh ik geef ook teveel uit aan kinderkleding al koop ik het eigenlijk allemaal in de opruiming.

    Hier echt fan van tumble n dry! Gisteren toevallig geshopt voor dochter en 3 kledingstukken voor €48 gescoort. Voornamelijk Bnosy en Nono.

    Z8 vind ik ook echt niets meer aan terwijl ik het vroeger geweldig vond. vind daarbij de kwaliteit echt bagger voor dat geld.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  14. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.839
    2.254
    113
    Merendeel maak ik zelf. Voor de oudste koop ik: ondergoed, sokken, af en toe leggings, vestjes en broeken. Daarnaast basis t shirts die ik op leuk ket strikjes, strijk applicaties etc. Voor de jongste koop ik ondergoed, sokken, spijkerbroekjes.
    Meeste probeer ik in de sale te kopen. Kost dus niet zoveel, alleen veel tijd :). Alles hieronder zelf gemaakt...
     
    Jo79, owly, Bezige bij en 15 anderen vinden dit leuk.
  15. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Voor zoon koop ik graag handgemaakte broeken. Kost rond de 15 euro stuk.
    Toen hij kleiner was betaalde ik max 7 a 8 euro per kleding stuk en dan moest t mega gaaf zijn.
    Nu zit hij 1 jaar in deze maat en heeft hij enkele duurdere kledingstukken. Maar nog niet te gek, noddles broeken van 25 euro en een winterjas uit de sale van 80 voor 40.

    Voor dochter nu ook het liefst zo goedkoop mogelijk. Maar ik hou enorm van jurkjes en tuttige dingen. Dus ik geef nu rustig 10 euro voor een jurkje die ze maar 3 maand aan kan :p Maar das wel de max.

    Afgelopen maat voor zoon (maat 98) was 300 euro totaal. Excl schoenen.
    Voor dochter zit ik zo rond de 100 denk ik per maat.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  16. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Geen idee, ik weet wel dat ik de kbs ervoor gebruikt en we storten per maand een bepaald bedrag op die rekening. Maar van die rekening kopen we bijv ook de kinderstoel, auto stoeltje enz. Ik koop veel jurkjes van de prenatal en dan een maatje groter en veel in de sale. 2 weken geleden voor allebei een borgvest van z8 gekocht, koop ik dan 1 of 2 maatjes groter en dan hebben ze er tot volgend jaar plezier van:)!
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  17. Casara

    Casara Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.163
    379
    83
    Ik vind het onzin om veel geld uit te geven. Ze groeien er of in mega tempo uit, of ze vallen er wel een gat in. Meeste kleding komt hier van de Primark, HEMA, h&m en terstal.
     
    NdNk en zonnetje2015 vinden dit leuk.
  18. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.906
    1.187
    113
    Nederland
    Ik koop wel vaak iets voor hem, maar let wel op de prijzen en koop vaak in de sale. Wehkamp is altijd erg blij met mij ;) Om merk kleding geef ik niets. Ik geef max 15 euro voor een shirt. Broeken koop ik vaak bij de c&a en de rest is heel verschillend.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Niet bijzonder veel. De jongste van zes jaar loopt vrnl in H&m en WE en ook bij de Hema kan ik leuk slagen.
    Al die andere merken zeggen me niets en ik vind het op de een of andere manier allemaal op elkaar lijken.
    De oudste kinderen zijn al echte pubers en lopen wel in iets duurdere merken want daar ontkom ik niet meer aan maar voor die kleintjes heb ik het niet over, Nooit gedaan ook.
     
    Hana84 en zonnetje2015 vinden dit leuk.
  20. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Oja bij de C&A kan ik ook,altijd heel leuk slagen.
     

Deel Deze Pagina