Wat heeft hij?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dientje, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Gisteren was ik samen met een paar vriendinnen en hun kids naar een soort van ballorig geweest en m'n zoontje liep zomaar naar een man toe en wilde door die man opgetild worden...ik dus gezegt thyron kom maar hier en pakte hem, ging hij keihard huilen hij wilde perse naar die man :(
    Een week geleden had hij dat ook bij een andere vrouw hij ging toen ook keihard huilen toen hij weer naar mij moest,ik stond ook echt verschut....
    Hoe kan dit ik heb hem niks misdaan ofzo :(
     
  2. Het kan zijn dat hij iets terug ziet in hun van bekenden iets in die trent?
    Zou me geen zorgen maken je hebt een schattige zoontje.Kinderen zijn kinderen....
     
  3. lotte27

    lotte27 Bekend lid

    6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    hoi,

    Volgens mij is hij je gewoon super aan het uitproberen. Er is niets aan de hand hoor met je zoontje. Hij houd gewoon heel veel van je, maar wil laten zien (waarschijnlijk) dat hij nu weet dat jij niet meer de enigste ben op de wereld. Misschien kan je hem met wat anders afleiden, maar ik zou ook heel erg gaan lachen als hij door iemand anders opgetild wilt worden, zo ziet hij dat jij het niet zo erg vind.

    Groetjes Lotte
     
  4. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja toen moest ik idd ook wel lachen die mensen moesten ook lachen, maar het was wel minder toen hij de hele boel bij elkaar ging krijsen en zich liet vallen omdat hij niet bij mij wilde maar naar de persoon die hij niet kent.
     

Deel Deze Pagina