wat is de beste voeding voor mijn kindje?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door danikrogt, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi meiden,

mijn kleine man krijgt nu flesvoeding van nutrion hipo met een schep nutriton waar ik het nog steeds niet mee eens ben maar goed.
    mijn kleine man heeft ondanks zijn voeding nog erg veel last van zijn buik krampjes,veel spugen,en hij kan zelf niet zijn ontlasting kwijt.
    hij krijgt om de dag een clisma om te poepen want als hij vol raakt word het spugen nog erger.
    wij denken dat deze problemen niet alleen met het kiss syndroom te maken heeft maar ook met de voeding die hij nu krijgt.
    wij willen daarom over stappen op een andere voeding alleen weten we niet welke.
    zelf heb ik een koemelk allergie en ons kleine man heeft dit ook vermoeden wij.
    welke voeding gebruiken jullie en wat is jullie ervaring bij de voeding?
    en wat is de juiste mannier van over stappen op een andere voeding?
    om en om oude voeding en dan een nieuwe voeding dan weer een oude?
    of mischien door elkaar heen in 1 flesje?
    wat is jullie ervaringen met overstappen van voedingen?
    en welke voeding is het beste denken jullie voor een baby die veel spuugt moeirlijke stoelgang heeft en veel buikkrampjes heeft?
    alsvast bedankt.

groetjes danielle mama van Quinten

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Als je het vermoeden hebt van KMA, dan zou ik even overleggen met HA/CB om over te gaan op de Pepti.
    Hier in 1x overgestapt op de Pepti.

Waarom ben je het met nutriton niet mee eens? Vanwege de moeilijke stoelgang en de krampjes?

Hier zit ik op de Pepti 150 + 5 + 5 schepjes nutriton en iedere voeding infacol.

3. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    ik kan je geen advies geven maar vraag mij wel af waarom je nutriton geeft als je er niet achter staat.

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bij mijn jongste dochter ook begonnen met nutrilon hypoallergeen ivm met kma bij mijn oudste dochter, ook zij kon niet zelf poepen en had heel veel krampjes. Na overleg met de ka zijn we in 1 keer overgestapt op pepti, dat ging hartstikke goed, veel minder krampjes en ze kon zelf makkelijk af. Ze krijgt nog wel nutriton door de voeding dit ivm (verborgen) reflux.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het spugen en de verstopping kan te maken hebben met een KEA. De verstopping kan ook te maken hebben met de nutriton.

Is er door een arts reflux vastgesteld? Krijg je daar al medicatie voor?

Ik zou niet te veel modderen, maar in overleg gaan met een arts over andere voeding.

Deel Deze Pagina