Wat is dit nou weer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door moontje b, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zoals jullie weten ben ik momenteel met cyclus 26 bezig. Begin september gaan we naar de gynaecoloog.

Sinds een aantal dagen voel ik me anders als anders. Niet raar ofzo maar gewoon anders.
    's ochtends doen mijn borsten aan de zijkant pijn. En ik ben ook geregeld wat misselelijk (zonder braken). Ook heb ik ineens een wat andere afscheiding.
    Mijn onderbuik is aan het rommelen. Niet continu, maar soms voel ik het links en rechts wat steken.
    Wie kent deze gevoelens?

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hoi Moontje,

Een aantal van de 'symptomen' herken ik wel, maar ik heb/had ze bij beide zwangerschappen pas veel later; 6 dagen voor NOD was er echt nog niets te merken.
    Ik hoop echt voor jou dat het wel een teken is van een wondertje en dat de afspraak met de gyn 'onnodig' blijkt. Maar ik zou er niet teveel op rekenen op basis van deze signalen, je lichaam kan je ook ernstig voor de gek houden (weet ik ook uit eigen ervaring)
    Sterkte met afwachten!

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik had deze symptomen vlak voor mijn nod...en erna. Bij mijn vorige zwangerschap van mijn dochter was ik alleen op de innesteling de hele dag misselijk als ik achteraf terug reken. Ik hoop voor je dat het zwangerschaps symptomen zijn!

Deel Deze Pagina