Wat is dit raar.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door essie1975, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    :D Hoi verloskundige ik heb een vraag die me al een tijdje bezig houdt,en hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik heb namelijk 3 keizersnedes gehad en de laatste was januari 2007,en wat mij dus bezig houd is dat ik erg raar ongesteld ben geworen.
    op 29 juli voelde ik dat ik ongi werd maar er kwam niks en dat duurde tot 11 augustus.
    Die 9 augustus heb ik een hevige steek in mijn buik gehad en die ging na een minuut wel gelukkig weg.
    Dat heb ik ook nooit gehad,tenminste niet voor mijn ongi worden.
    Nu vraag ik me af ik ben ongesteld geworden met gewoon veel bloed alleen duurde dat echt 5 dagen en er zat een beetje van die sliertjes bij maar niet overdreven veel wat ik normaal wel heb.
    Nu mijn vraag is eigenlijk als er nou een innesteling zou geweest zijn het kunnen door die drie keizersnedes dat daardoor veel bloed vanuit mijn buik heb kunnen verloren?
    Ik slik helemaal niks en doen het met condoom. ik heb last lichtjes van mijn hoofd en af en toe lichte raar gevoel in mijn borsten,en af en toe last van duistelingen.
    Sorry van het lange verhaal,maar soms hoor je toch gekke verhalen.
    Alvast erg bedankt voor het lezen van mijn vraagjes.
    Groetjes van Esther. :D

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Esther,

ik vind het een beetje warrig verhaal, maar ik denk dat je bedoeld of het door de 3 keizersnedes kan komen dat je bij een innesteling evt meer zou kunnen bloeden, toch?

Nee, dat is niet het geval. Het kan zijn dat je gewoon ongesteld bent geworden, maar ook een innesteling kan, maar het bloedverlies is dan niet extra door de keizersnedes.

Groetjes Brigitte

3. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    Bedankt voor het antwoord,maar ik bedoel kan het zoveel bloed zijn bij een innesteling?
    Ik voel me gewoon niet lekker en rare symtonen,zoals raar gevoel borsten ,rare druk gevoel in mijn hoofd,en af en toe duizelig. :cry:
    Kan dat van die(ongesteldheid zijn)die juist nu over is?
    Ik heb daar nooit last van na mijn ongi vandaar.
    Ik begrijp mijn lichaam echt niet meer ;)
    In ieder geval bedankt voor het lezen.
    Groetjes en een prettig weekend.

4. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    :D Hier een vraag,want ik verloor gisteren opeens weer bloed(twee kleine veegjes in onderbroek) en er kwam een beetje vocht uit mijn tepel,is dit normaal?
    En is dit normaal als je net twee dagen ongesteld geweest bent?
    Ik vind het allemaal zo vreemd en ik hoop dat ik niet zwanger bent omdat ik al drie keizersnedes heb gehad en ik echt bang ben om zwanger te zijn.
    Het is allemaal niet niks natuurlijk.
    ( het kindje zou ik namelijk nooooiiiit weg laten halen)
    En kan dit allemaal door stress kunnen komen want ik heb namelijk hele leuke dingen waar we mee bezig zijn,en mijn ongi kwam ook heel vreemd want ik had al twee weken daarvoor al last van ongesteldheid wat gewoon niet op kwam zetten.

Nou weer een heel verhaal maar er staat erg weinig over keizersneds en ongesteldheid daarna wat je wachten staat.
    Super bedankt voor het lezen van mijn verhaal en ik hoop dat jullie me geruststellen want ik voel me vaak duizelig en voel soms gekke dingen in mijn buik die ervoor niet waren.
    Groetjes van Essie. :D

Deel Deze Pagina