Wat is dit? van de BMR?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hironobesh, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Sanne heeft vorige week dinsdag de beruchte BMR prik gehad. Vandaag had ze 39.0 graden. Ze wil niet dat ik haar temp. en verschonen is een ramp. Heel hard huilen en schoppen met haar beentjes. Vind het zo hartverscheurend. :( Weten jullie waarom ze zo op een verschoning en tempen reageerd? Misschien pijn in haar lijfje van de koorts?
    Heb zo met mijn meissie te doen.

Gr,
    Hillegonda

2. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Zou idd kunnen ja, van BMR kunnen gewrichtpijnen een bijwerking zijn al komen die vrijwel alleen bij volwassenen voor de de BMR krrijgen. Ik zou het goed in de gaten houden want de syptomen die je beschrijft kunnen bij veel ziektebeelden passen. Ik kan me voorstellen dat een kindje wat zich niet goed voelt geen gehannes aan zijn lichaam wil!
    Houd het goed in de gaten en als de koorst stijgt, ze sloom wordt ed dan zou ik de HA even bellen.

Succes.

3. mamavanalex

5 aug 2008
    75
    0
    0
    kan best van de BMR
    Ik heb gewoon een paracetamol gegeven toen, hij was ook helemaal uit z'n doen en had koorts, 1 1/2 week na de prik.

4. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Vandaag is ze nog steeds niet lekker. Vanavond een paracetamol gegeven. Als ze morgen nog zo is ga ik met d'r naar de HA.

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hadden we hier ook; koorts 39,4 2 weken na de prik, en hartstikke moe...
    paracetamolletje en lekker rustig aan doen alle2...
    beterschap!

Deel Deze Pagina