Wat is dit voor uitslag ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shawarma, 8 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shawarma

    Shawarma Fanatiek lid

    2 nov 2008
    1.852
    127
    63
    In een huis
    Hallo lieve dames,

    Dit forum heeft mij eigenlijk altijd goed geholpen als er iets met de kids aan de hand was. Nu snap ik dat dit geen huisartsenpost is maar voor dingen zoals dit toch erg handig!
    Mijn dochter van 2 wordt vanmorgen wakker met hoge koorts en rode uitslag die erg jeuken. Wat kan ik hier nu het beste tegen doen tegen de jeuk? Mijn dank is groot voor de tips!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Ik zou hiervoor wel even de huisartsenpost bellen mede door de hoge koorts. Zit het over haar hele lichaam?
     
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Er is nog een topic toevallig, waar sommige al advies hebben gegeven over wat kan helpen tegen de jeuk. Ik vind dit er ook uit zien als warmte uitslag, die zou ze kunnen krijgen door de warmte of door de koorts. Trekt vanzelf weer weg, jeukt heel erg ja! Je hebt wat verkoelende zalven geloof ik wat helpt die staan in andere topic van iemand met een soortgelijke vraag.
     
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
  5. Shawarma

    Shawarma Fanatiek lid

    2 nov 2008
    1.852
    127
    63
    In een huis
    Het zit over haar hele lichaam maar vooral dr bovenbeentjes jeuken en zijn rood. Ik zal ook even op zoek gaan naar dat andere topic.
     
  6. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.518
    4.380
    113
    En? Al wat wijzer...? Ik vind het er totaal niet uitzien als warmteuitslag die mijn kindjes of ik weleens hebben (gehad).
     
  7. Shawarma

    Shawarma Fanatiek lid

    2 nov 2008
    1.852
    127
    63
    In een huis
    Ik ben vanmiddag toch even met haar naar de ha post geweest. Die hebben haar nagekeken en verdenken toch een virus. Zoals de vijfde of zesde ziekte. Advies is toch veel laten drinken en afkoelen in een lauw badje. En eventueel een waterijsje. Ik had zelf het vermoeden dat het eventueel roodvonk kon zijn omdat haar tong ook best wit was. Gelukkig is ze goed gaan slapen vanavond en hopen dat ze de nacht goed doorkomt! En even aankijken hoe het morgen met haar gaat. Hoop dat de koorts dan wat is gezakt! Dank voor jullie reacties
     
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Goed dat je even geweest bent! Hopelijk voelt ze zich gauw wat beter!
     
    Shawarma vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina