Wat is dit??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paula28, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hoi Allemaal!

    Ik heb een vraagje...en hoop dat iemand mij kan helpen!
    Mijn cyclus is normaal 28 dagen, maar afgelopen maand had ik een cyclus van 27, en heb ik een cyclusberekening gedaan op deze site en moet dus gewoon uitgaan van een cyclus van 28 dagen en zou ik mijn eisprong hebben gehad op 2 dec...
    Aangezien ik de eisprong niet voel hebben wij de 28e (nov) geklust en op 2 dec.....was dit wel genoeg???? want als ik een cyclus van 27 intyp dan had ik 1 dec mijn eisprong heben gehad.........pfff sorry voor mijn warrig verhaal maar ik kom er ff niet uit..

    Heb trouwens sinds een paar dagen een wat raar gevoel in me buik soms een beetje scherpe pijn als ik opsta onder in me buik....is dit nog van mijn eisprong??

    Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen!!

    Groetjes Paula
     
  2. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Je bent ook een paar dagen voor je eisprong vruchtbaar dus kan het toch nog raak zijn.

    Duim voor je.

    Silly
     
  3. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Zou het niet je eisprong kunnen zijn?
    Hij hoeft natuurlijk niet altijd op de dag af, vanuit een rekenprogrammatjes te komen, misschien is de eisprong deze keer wat later.
    Gewoon lekker doorklussen..

    Groetjes
    Juut
     
  4. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ja ik weet het niet....dat is nou het vervelende dat ik mijn eisprong niet voel..
    Het is een blijft een gokje of we op de goeie dagen klussen hahaha, helaas kan het niet vaak omdat mijn man nu voor 2 weken is uitgezonden naar Irak :(

    Wel verlies ik nog steeds wiite afscheiding is wel wit maar niet dik of klonterig....

    Groetjes Paula
     
  5. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Ik voel mijn eisprong ook niet, maar dit klinkt wel naar een eisprong en misschien heb je wel op tijd geklust hoor.
    Zal voor je duimen!!

    Groetjes
    juut
     
  6. Monique79

    Monique79 Actief lid

    19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    hoi paula. ik heb mbv ovualtie testen 2/12 positief getest. voel ook geen eisprong. heb verder ook geen kenmerken van verdikt rekbaar slijm. vlgs de calculator zou ik vandaag mijn eisprong hebben maar als ik hier op af zou gaan was ik waarschijnlijk al te laat. regelmatig klussen is het beste.
     
  7. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi!

    Als je vlak voor je eisprong en erop, zou je afscheiding net als rauw eiwit moeten zijn en je kan er dan lange draden van trekken tussen je vingers...je baarmoedermond is dan zacht en een beetje open...dmv dit ben ik erachter gekomen dat ik iedere keer te laat of te vroeg heb geklust! ik heb een cycles van 32 dagen maar mijn eisprong is vaak eerder dan volgens de calculator en de banner! deze maand voor de eerste keer in de goede periode geklust! zodra mijn afschijding zo was en mijn baarmoedermond zacht en beetje open heb ik ovu test gedaan en het klopte gewoon! Je moet het wel ff dagelijks doen om het verschil te zien!

    Hoop dat je hier wat aan hebt!

    groetjes Petra
     
  8. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    bij mij precies hetzelfde. ik zou hem pas van het weekend gehad hebben, maar voelde hem al eerder vorige week. dus ook al voel je hem niet: idd regelmatig met plezier klussen en dan komt de rest vanzelf.
     
  9. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Gewoon regelmatig blijven klussen! Dan kan het gewoon niet missen en het blijft natuurlijk ook geluk hebben, zelfs als je precies op het juiste moment geklust hebt :p
     

Deel Deze Pagina