hoi dames! ik heb een bobbel op me buik. die alleen zicht baar is als ik me rug iets hol maak. zie plaatje.ik vroeg me uit nieuwschierigheid af wat dit is hihi!doet geen pijn!zit boven me navel! verder gaat alles goed hoor heb er alle vertrouwen in Bekijk bijlage 68591
Het is je buikwand die tussen je rechte buikspieren door komt. Die zitten normaal midden op je buik maar als je verder zwanger bent gaan die buikspieren naar de buitenkant van je buik. Dan krijg je dus die bult.
Jee wat heb je al een mooie zwangere buik voor 12 weken. Je lijkt veel verder hoor. Krijg je dat wel eens te horen van mensen om je heen?
het is mijn eerste zwangerschap. en jah krijg idd de vraag of ik niet verder ben en zeker weet dat het er 1 is. maar ik heb al 3echo's gehad.weet dus zeker dat het er maar 1 is en dat ik niet verder ben.
Je buikspieren zijn inderdaad al uit elkaar aan het gaan. Let erop dat je niet meer zwaar tilt, want er kan dan iets scheuren. Weet niet meer precies wat, maar ik weet wel dat het kan gebeuren als je ruimte tussen je buikspieren hebt.
Inderdaad niet meer je buikspieren te veel aanspannen. Dan kan het zijn dat je dit blijft houden na je zwangerschap. Je ziet m bij jou erg duidelijk zeg. Bij mij zag je het zelfs tegen het einde van de zwangerschap nauwelijks.
je ziet hem alleen duidelijk die bobbel als je me rug dus een beetje bol hou.in een normale stand niet hoor.dus als ik loop en zit zie je hem niet.