2 juni ben ik voor het laatst ongesteld geweest.3 juli had ik mijn nod. Nu heb ik alleen sinds maandag telkens steken en soort krampen in mijn onderbuiken in mijn liezen. Denk nu al 3 dagen dat ik toch echt ongesteld word en telkens is er niks. ik ben sinds een paar dagen s'ochtends misselijk erg moe, ene keer humeurig en de andere keer super vrolijk. en 24 juni 1 druppel bloedverlies. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Ik wil zaterdag gaan testen a;s er niks is want ik heb een nogal onregelmatige cyclus het begon rond 88 dagen en nu sinds een paar cyclussen zit ik op 32 dagen en die heb ik dan ook maar aangehouden. en gezien het bloedverlies op 24juni komen die 32 dagen ongeveer wel uit. sorry voor het lange verhaal maar weet niet echt wat ik ermee moet
als de menstruatie uitblijft zou je idd kunnen testen voor de zekerheid. maar ik zou toch nog iets langer wachten dan tot zaterdag tot je een week overtijd bent ofzo
De symptomen lijken op een zwangerschap... maar je lichaam kan je ook voor de gek houden... Ik zou een testje wagen ! Hou je ons op de hoogte ? liefs x maris
bedankt voor jullie antwoorden. Misschien dat ik toch morgen maar ga testen want wil eigenlijk wel weten waar ik aan toe ben. zou wel onwijs leuk zijn want aankomende donderdag gaan we trouwen dus zou een perfect huwelijkscadeau zijn. Ik hou jullie op de hoogte
ik had mijn afgelopen menstruatie ook zaterdags bloedverlies wat druppeltjes en k was heel erg moe veel en zow en misselijk etc.... ik d8 ik word ongie maar dat bleek niet ik had wel steeds de pijn en zow echt menstruatiepijn en zow mijn normalen syclus is ook 28... toen was ik 5 dagen overtijd en toen kwam het als nog en heel erge pijn heb ik ghad k ben er echt goed ziek van geweest! dus ik denk dat je wel ongie word zo was het bij mijn dan,,, maar ik hoop voor je van niet... succes xxxx
het lijkt ook helemaal niet op de menstruatiepijn die ik anders heb en als ik dat heb is het bij alles wat ik doe en un neemt het steeds af en als ik rusitg aan doe krijg ik het weer heviger. mja zal morgen wel zien. ga wel ff een test doen
Meiden ik wilde eerst vanochtend niet testen maar tegen half 10 besloten om wel te doen en resultaat IK BEN ZWANGER na 1,5 jaar wachten worden we beloond. Vind het heel onwerkelijk en ga morgen toch nog maar een test doen maar kan haast niet mis zijn denk ik
He goed meid. Gefeliciteerd en ik hoop dat je een mooie dag heb donderdag. Dit is in ieder geval een mooi huwelijksdadeau.
ik heb net de 2e test ook maar uitgevoerd en kreeg weer 2 dikke strepen dus het is nu gewoon 100% zeker ben enormblij en onze bruiloft kan nu helemaal niet meer stuk
gefeliciteerd een mooier huwelijkskado bestaat er niet geniet van je zwangerschap en jullie trouwdag kuzz
Wat een fantastisch goed nieuws! Jou bruilioft kan nu niet meer stuk met de gedachte dat jullie die met zijn drieen mogen vieren! Dubbel gefeliciteerd!
mijn dag kan idd niet stuk want we vieren de bruiloft nu met zijn 4tjes. We hebben al een zoontje van 3