ik was een jaar of 6 en we waren in het zwembad aan het spelen toen iemand me uitdaagde, wie het verst kon zwemmen onder water zonder adem te happen... nou ik zweer tot op de dag van vandaag dat ik op een gegeven moment ademnood kreeg en mijn handen voor me mond deed en onder water lucht inademde..ik had dus gewonnen dankzij mijn extra lucht 8) en zeg nou niet dat het onmogelijk is want het is zowaar als ik besta!!!! nu jullie ongelooflijke verhaaltjes
Vandaag precies zijn wij drie jaar getrouwd en op onze huwelijksreis zijn wij naar Mauritius geweest en daar hebben we bij de leeuwen gelopen. We hebben ze geaaid en er heeft er een mijn hand gelikt. We hebben er zelfs foto's van en toch waren er mensen die ons niet geloofden! Ze dachten dat de leeuwen op de foto's nep waren!
Ik weet nog toen ik klein was dat ik aan het racen was met mijn fiets. Ik ging onderuit en hoe het kon, mijn fiets lag op straat en ik stond er naast. Had helemaal niks!
ikke niet maar mn zus wel. die beweerde dat ze een ufo had gezien..(whatever) is langer als 10 jaar geleden en we woonden toen pas in suriname, zij stond buiten met haar vriend te praten in de tuin en tot op de dag van vandaag beweren ze allebei dat er een schotel met lichtjes voorbij vloog. best laag en niet ver van ze vandaan. jullie bergijpen natuurlijk wel dat ze het nu nog steeds moet aanhoren he
Ik heb een paar korte herinneringen uit mijn babytijd, herinner me ook nog iets terwijl ik nog onder het jaar oud was. Mensen denken altijd dat ik uit mijn nek klets als ik dat vertel, dus heb het niet vaak verteld. Oh ja, en ik ben ook eens gebeten door een lieveheersbeestje, dus die krengen bijten echt!!! Hihi, was niet dramatisch ofzo, maar ik voelde echt zo'n prik.
İk stond een keer rond half 2 s'nacht's op om het balkon deur open te doen van mijn kamer. Op het schuine!dak tegenover ons huis stond iemand met een zwart lang "jurk" met zo een putmuts. (Wat ze ook bij horror films hebben, en ook zo een ding soort speer in handen. weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Was een jaar of 6 geleden. Ben naar beneden gerend om mijn broer te roepen. Maar die geloofde me niet en kwam niet eens mee naar boven om te kijken. Wat het was weet ik niet. Maar dat het niet normaal was wel.
Mijn man zegt dat hij te trouwfeest van zijn ouders herinnert. En blijft dit echt volhouden terwijl zijn moeder nog niet eens zwanger was van zijn BROER laat staan dat hij het herinnert hahah.
Ha!! Zie je wel, er zijn meer slachtoffers gevallen. Maar serieus, dat kreng beet mij. Deed niet zeer, een prikje was het, maar toch. Sindsdien maak ik ze allemaal dood!! :x
dat ik mij kan herinneren dat ik bijna ben verdronken toen ik 2 was. mijn ouders zeggen dat ik dat niet meer kan weten en dat ik niet lang onder water was maar ik ben niet gek ik weet het echt nog.
ik weet ook nog 1 moment van mijn 1 eerste verjaardag, dat zo'n meid met open mond haar kauwgom flink aan het kauwen was
haha das zeker knap ja!!! Dan bestaat er misschien toch een vorig leven. Zelfde leven waarin aszz door een lieveheerbeestje is gebeten. haha, nee hoor nu stop ik. Ik geloof best dat die beetjes ook kunnen bijten, ze moeten toch ook eten??