De vaatwasser springt elke keer tijdens het wassen open........ soms wel 10 keer in een minuut, echt om gek van te worden! Het is een AEG favorit, heeft iemand hier ervaring mee of tips? Ik baal er gigantisch van , want heb m pas gekocht en was een onwijs duur ding........
Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar ik zou even bellen met AEG. Als je hem nog maar pas hebt valt het onder de garantie,toch?
Geen ervaring, maar je kan het beste even contact opnemen met de leverancier. Je hebt 'm past gekocht, dan heb je ook garantie he?
Het rubber in de deur, zit dat nog goed? Hadden wij met onze oude vaatwasser die was af, vloog soms ook open.
Ik ga ff kijken of het aan t rubber ligt! Ik heb m bij mediamarkt gekocht, die verwijzen me door naar de fabrikant...lekker makkelijk zeg, wel verkopen maar geen service!
Dat is het nadeel van Media Markt. Ze mogen dan wel goedkoop zijn, maar de service ben ik ook niet te spreken over. Voor mij dan ook geen apparaten/artikelen meer van Media Markt...
Neej dat is ook het nadeel van mediamarkt... je hebt er geen service dus dat soort producten koop ik daar ook niet.
hoi hoi ik heb je een pb gestuurd hoop dat je er wat mee hebt voor meer mensen die willen weten wat hun rechten zijn kun je mij een pbtje sturen krijg je van mij een website want zelfs na de garantie heb je nog garantie groetjes nathalie
Mediamarkt is helemaal niet goedkoop, ze doen of ze goedkoop zijn maar de BCC en de Scheer en Foppen is goedkoper. on: deurmechanisme misschien kortsluiting...
nee pcies en het is ook niet altijd zo dat ze alles goedkoper leveren. Mijn man heeft een bedrijf in automatisering en kan sommige computers even duur leveren. En geeft wel service. Maar wij hebben ook een aeg favorit en geen problemen met openspringen gehad. Wel met het vaatwassertablet reservoir die is zonder problemen meteen verangen! Staat ie verder wel waterpas?
IDD, Media Markt probeert goedkoop over te komen, maar vaak is het tegendeel waar. Wat de meesten niet weten is dat je bij Media Markt vaak nog wel wat af kan dingen... maar zoals al eerder gezegd... krijg je het goedkoper en de service is waardeloos, dan heb je er ook niets aan.
Zo had mijn zus een PDA gekocht bij de MM. Deze werkte niet goed dus ze zouden hem repareren. Toen kreeg ze hem ongerepareerd weer terug. Toen heeft ze hem weer teruggebracht en een nieuwe gekregen die wel goed was. Twee weken later stond er een wildvreemde op haar antwoordapparaat dat hij een PDA gekocht had bij de MM en dat haar adres gegevens er in stonden. Ze hadden hem dus zo weer terug in de winkel gezet. Toen ze verhaal gingen halen hierover kregen ze (heel fijn) een vergoeding.....te besteden bij de mediamarkt uiteraard.