Hallo Misschien voor jullie niet heel belangrijk, maar bij mij speelt het steeds door mijn hoofd, ik heb een echo en weet echt niet wat het is, kan er met de beste bedoelingen niets van maken. Zou iemand van jullie er antwoord op willen geven, waarvan deze echo is? Liefs
Hoi InCognito, het altijd moeilijk te zien op een stilstaand beeld, maar ik denk dat ik het gezichtje zie van de voorkant. De witte lijn is het bot boven de ogen en de 2 donkere vlekken eronder de oogkassen (er is er eentje goed te zien), daaronder is het kaakbot te zien. De donkere vlek boven de witte lijn van het voorhoofd is de hersenholte. Groetjes Brigitte
Hallo Brigitte, Hartstikke bedankt voor je snelle reactie! Klinkt nu heel gek, maar ik dacht dat het een geslachtsfoto was!!!!! Haha Ik zal nog even een echo bijvoegen waar ik iets in getekend heb, daar zou ik graag dan ook je mening nog even over weten? Dat rode zou dan volgens mij zijn piemeltje zijn met zijn balletjes (alleen steekt er dan aan de achterkant (geel) ook iets uit, wat ik dan weer niet thuis kan brengen en wat zou het tussen die groene streepjes dan zijn? Liefs
Hmmm, uit deze foto zou ik zelf niets gehaald kunnen hebben. Het is echt lastig om een stilstaand beeld te beoordelen. Het deel tussen de groene lijnen kan een baarmoederuitstulping zijn, het deel tussen de gele lijntjes ??? Sorry, hier moet ik je het antwoord op schuldig blijven. Je zou deze echo even mee kunnen nemen naar de 20 weken echo, zij hebben er nog meer verstand van! Groetjes Brigitte
Hallo Brigitte, Goh, wat ben je snel met antwoorden, heel fijn, dankjewel! Dit is dezelfde echo, maar dan met mijn visie. Al moet ik je zeggen, met je uitleg die je in je eerste berichtje gaf, zie ik ineens ook het kindje van voren, je uitleg is enorm duidelijk! Vreemde echo, dat wel, ik zal de echoscopiste zelf nog maar eens om uitleg vragen over 2 weken. Nogmaals, heel erg bedankt! Liefs
Hallo Brigitte, Ik wil je even laten weten dat ik de echoscopiste van het pretechobureau een mail heb gestuurd met de vraag wat deze foto moet voorstellen en je hebt helemaal gelijk! Het is dus inderdaad het hoofdje en de romp. Ik schaam me diep, dat ik hier een geslacht in zag, hilarisch! *Mama zag een piemeltje, ipv jou gezicht* heel erg bedankt! Liefs
Haha, geeft toch niets! En ik dacht dat je 2e foto een andere was dan de eerste... Da's ook lekker blond van mij! Iedereen zit er wel eens naast Maar fijn dat het je nu echt goed duidelijk is! Groetjes Brigitte