Wat is het domste dat je geloofde als kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Evanesco, 13 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Oké oké, ik heb hem gestolen van de proud to be a supermommy :rolleyes:

    Wat is het domste dat je geloofde als kind, en dan bedoel ik natuurlijk niet sinterklaas ofzo.

    Ik trap af

    Als ik na nieuwjaarsavond weer in bed lag klonk er altijd nog wat vuurwerk.
    Mijn moeder zei dan dat dit de gillende keukenmeid was.

    Ik dacht altijd dat de gillende keukenmeid een heks was die op een bezem door de lucht vloog om kinderen te vangen.

    Ik ben jarenlang met oudejaarsavond niet buiten geweest, veels te bang dat ik gevangen zou worden :oops::roflmao:
     
  2. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Behalve Sinterklaas bedoel je? :p
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  3. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik geloofde dat mijn moeder het kon laten stoppen met regenen. Ik zei een keer "mama, kun je het laten stoppen met regenen". Zij zei toen: "Regen, stop!" en een kwartier later stopte het met regenen. Dat kwam natuurlijk omdat mijn moeder had gezegd dat het moest stoppen :roflmao:
     
  4. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Dat de tandenfee echt bestond :D
     
  5. Rian85

    Rian85 Fanatiek lid

    21 feb 2012
    2.830
    476
    83
    Vrouw
    Wij gingen in Frankrijk wel eens naar een roofvogel show. Op de weg ernaartoe vertelde mijn vader verhalen over de grote adelaar die een koe naar zijn nest in de bergen nam.

    Ik werkelijk jaren lang geloofd dat er roofvogels zo groot waren dat ze een koe konden tillen. Nooit in me op gekomen dat dit een fantasie verhaal voor onderweg was....
     
  6. Rian85

    Rian85 Fanatiek lid

    21 feb 2012
    2.830
    476
    83
    Vrouw
    Oh en ik heb tijdens mijn studie jaren in Maastricht gewoond en was er van overtuigd dat venlo de hoofdstad van Limburg was..... geen idee hoe ik daarbij kwam.
     
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.455
    113
    Als je heel vaak op het stoplichtknopje drukt dan denkt het stoplicht dat er heel veel mensen staan en gaat hij sneller op groen.
     
    mh81, Riverdale87, Robijn89 en 18 anderen vinden dit leuk.
  8. Jolandaa

    Jolandaa Actief lid

    14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Ik woonde vroeger tegenover een kerk, die werd savonds belicht en zag er dus vet eng uit savonds. erachter was een kerkhof en mn broer had ons wijs gemaakt dat de lijken om 0.00 tot leven kwamen:roflmao:
     
    Leo85 vindt dit leuk.
  9. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Mn vader had een zogenaamd knopje waarmee de stoplichten op groen gingen.
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  10. fanona

    fanona Bekend lid

    9 dec 2014
    892
    336
    63
    Dat elke keer als ik ruzie had met mijn zus, er een scheur in de aarde kwam:roflmao: Had ons onze oppas wijsgemaakt, toen we vroegen waardoor de scheuren in de stoeptegels komen. Heb me er als kind lang zorgen om gemaakt, na elke ruzie was ik bang dat de aarde door midden zou breken :$
     
    Riverdale87, Robijn89, qwerty123 en 13 anderen vinden dit leuk.
  11. Posh

    Posh Niet meer actief

    Mijn broer heeft mij ooit verteld dat er niet meer dan duizend bomen in Nederland stonden. Ik heb dat een hele poos geloofd (toen was ik een jaar of 4 denk ik) :o:
     
  12. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Dat mijn ouders HET maar 2 keer gedaan hadden alleen om kinderen te krijgen. En daarna HET niet meer deden...:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Riverdale87, Robijn89, Oona en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb echt heel lang geloofd in kabouters, maar echt... heel lang :roflmao::roflmao::roflmao:

    Ik dacht ook huisjes te zien in holle bomen enzo :rolleyes:
     
    Riverdale87, Robijn89, famofthree en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. 1986Lynn

    1986Lynn Fanatiek lid

    3 sep 2009
    2.614
    364
    83
    ..
    Dat de man die in een hele grote villa woonde (onderweg van ons huis naar oma) onze tuinman was en wij altijd netjes zwaaien ‘hoi tuinman’.

    Nooit de grap gesnapt dat dit werd gezegd met het idee dat als dit onze tuinman was, wij zelf in een mega mega villa zouden wonen haha.
     
    Riverdale87, fanona en DastyQueen vinden dit leuk.
  15. Cooks

    Cooks Fanatiek lid

    9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik dacht dat een spookrijder een spook in een auto was :')
     
    famofthree en A new day vinden dit leuk.
  16. Manque

    Manque Niet meer actief

    Dat de bliksem God was, die een foto maakte.

    Dat God alles kon horen en zien en zo wist of ik wel lief genoeg was om in de hemel te komen.

    Dat er bomen in je buik groeiden als je appelzaadjes at.

    Dat als je alle problemen maar van tevoren bedacht had, ze niet echt zouden gebeuren.

    Dat mensen aan me konden zien wat ik dacht.

    Dat volwassenen altijd gelijk hadden.
     
    kikker1, Lisanne1811 en Nimue vinden dit leuk.
  17. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Toen ik en mijn 2 neven een keer bij mijn oma logeerden, stond er in de buurt een vervallen schuurtje. Toen wij een keer door de opening durfden te spieken, zagen we alleen stro en een oude stoel. Mijn oma heeft ons wijs gemaakt dat 'de duvel en z'n ouwe moer' daar bivakkeerden. Dat hebben we ook het hele verblijf geloofd.

    Nog eentje niet van mezelf maar te leuk om niet te delen: mijn oom (Antiliaan) dacht vroeger dat alle blanke mensen witte poep hadden. Hij was immers donker met donkere poep.
     
    Riverdale87, Robijn89, famofthree en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn zus had een piepschuimen kop met een Tina Turner pruik op haar kast staan. Ze had me wijsgemaakt dat als die piepschuimen kop op de grond zou vallen hij zou ontploffen. Ik heb dat echt lang geloofd.

    Kwam toen een keer bij een bloemist met allemaal piepschuim vormen voor bloemstukjes ed boven op een kast en was als de dood dat er er eentje af zou vallen en de hele boel zou ontploffen.
     
    Robijn89, famofthree, A new day en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Dat mijn vader vroeger een echte piraat was.
     
    Kanarie en DastyQueen vinden dit leuk.
  20. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    In ons stad centrum was een hele langr stenen bak met water erin en aan een kant eindigde die met zo'n twirl met gat in het midden waarin het water verdween.

    Mijn moeder had me wijs gemaakt als ik daar in kwam ik opgezogen werd.

    Ik denk dat ik dr altijd gek maakte met mn gespeel in dat water. Dit werkte wel want dáár kwam ik niet in de buurt :p
     

Deel Deze Pagina