Hallo, Ik vraag me af wat nou eigenlijk het verschil is tussen de maxi 4 luier en de maxi 4+ luier? Is de maxi 4+ luier groter dan de 'gewone' maxi 4 luier? En lekt die minder snel door? Kan er meer in? Ons zoontje weegt nu rond de 12 kilo. Hij plast nogal veel, dus de laatste tijd van tijd tot tijd lekkende luiers (maat maxi 4) gehad. Groetjes, Hanna
Ik ben tussen maat 4&5 van de lidl even overgeweest naar 4+ van de C1000. De 4 zat niet meer zo lekker en hij lekte steeds vaker door. Maar voor 5 had hij echt nog te smalle billen. Als je die Lidl 4, en de C1000 4+ op elkaar legde, viel me vooral op dat de luiers wat hoger zijn, Qua breedte iets, maar niet zoveel..
Ze zijn inderdaad wat hoger en kunnen ook wat meer plas aan. Dochter was op een gegeven moment met luiers 4 `s morgens nat en met de 4+ wel droog. Overdag gebruikte ze nog wel maat 4.
4+ neemt vaak iets meer vocht op. Ideaal voor 's nachts. Mijn kleine man heeft nogal een bol buikje en dan zijn 4+ luiers ook erg fijn!
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat wij dan vanaf nu ook maar overstappen op de 4+ luiers. Vooral voor 's nachts. En dan de 4 luiers overdag opmaken.
Wat grappig, ik vroeg hetzelfde aan de Etos mevrouw vanmiddag! Zij zei inderdaad ook dat 4+ iets groter is en dat ik zeker nog wel met de "normale" 4 kon doen. Zoë is nu bijna 10 kilo en nog iets te klein voor een 4+
Mij ventje is breed en de normale 4 en 5 zaten te strak. Heb nu de 5+ (slecht te krijgen, de Etos besteld ze voor me).
wij gebruiken nu ook de 4+.de 4 werd net iets te klein en we moesten dan echt niet te laat zijn met verschonen. ben heel tevreden met de 4 plus
Wij gebruiken ook 4+. Lastig is wel dat er hier in de buurt bijna geen winkel is die pampers active fit 4+ verkoopt Gelukkig heeft de Etos ze wel