wat is het?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door shorty, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shorty

    shorty Lid

    11 jan 2006
    36
    0
    0
    thuiszorg
    Hey hallo,

    Ik heb een vraagjuh??? Ik ben nu 8 mnd van de pil af en de eerste maanden had ik een onregelmatige cyclus. De laatste 2mnd had ik het op regel precies 31 dgn. telkens als ik ongi werd kreeg ik de eerste dag een kleine bloeding zeg maar, dan bleef het een dag weg en dan begon de volledige ongi. maar nu heb ik een beetje bruine afscheiding verloren op de dag dat ik ongi moest worden maar nu na 4 dgn verder, nog niks??? wel meer witte/klein beetje gele afscheiding. 2dgn voordat ik ongi moest worden was de test negatief (was toch wel benieuwd). word ik nu nog ongi of kan ik beter nog maar weer een test ophalen? wel heel af en toe beetje kramp maar nie zo erg als normaal en het is ook meteen weer weg.

    Ik hoop dat jullie me een antwoordje kunnen geven.

    Liefs noesie en alvast bedankt
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Noesie,

    als je alleen wat bruine afscheiding hebt gehad en verder niets meer, dan zou ik nog eens testen. Kramp kan bij een zwangerschap horen maar ook bij een ongesteldheid die door gaat zetten, dat zegt dus niet zo veel. Alleen een test kan duidelijkheid geven!

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina