Wat is jou ultimed Jeugd-Sentiment?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    *zucht*
    Per toeval kwam ik een filmpje tegen op YouTube, en ik kreeg weer HE-LE-MAAL de kriebels :)
    Vroeger MEGA FAN van The Kelly Family geweest, en nog steeds als ik een liedje van ze hoor, zit ik weer helemaal te zwijmelen.
    Wat is jullie absolute ultimed Jeugd-Sentiment?

    Bij deze uitzending van Life and Cooking, was ik ook. (ik ben te zien bij ong. 1.06 min. Helemaal in het zwart :) ) Ik dacht echt ff dat ik flauw viel toen Jimmy (zanger) vlak voor mijn neus stond... :oops: :)

    http://www.youtube.com/watch?v=QnF-mR7dIas
     
  2. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn ultieme jeugdsentiment is als ik over de heide loop hier in de buurt. Ik zat daar vroeger altijd met vrienden, kampvuurtje maken, jointjes roken en aldi-bier en wijn te drinken :) Wat een tijd!
     
  3. Lientje25

    Lientje25 Lid

    3 okt 2007
    39
    0
    0
    sint-Truiden
    Het mijne zijn de Backstreet Boys...
    Ik weet dat mijn kamer van aan het plafond tot op de vloer vol hing met posters, doeken enzo... Er was geen stukje behang te zien! Elke cd dat er uitkwam kocht of kreeg ik (als ik goede punten had ofzo). Ook stond er altijd een videocassette klaar zodat ik dadelijk kon beginnen met opnemen als er op mtv ofzo iets afgespeeld werd. Haha, hoe gek denk ik nu!
    Ik ben er wel verbaasd van hoe goed dat ik de teksten van de liedjes nog altijd ken!

    Dikke kus
     
  4. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Lientje25; Same here! Had ook mn hele kamer volhangen met van alles! Kocht alle bladen waar ook maar 1 plaatje van hun instond, kocht alle singles terwijl ik de cd's ook al had... en idd de videorecorder steeds maar op standby en van zender naar zender zappen en opnemen als ze er op waren, clips, interviews, oprtredens... *zucht*... vroeger... Hihi! :)
     
  5. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    nou hier TAKE THAT!

    ik was 5 toen ze begonnen, en ben nu 18 jaar later nog STEEDS mega fan hahahahaha

    echt het is nooit meer over gegaan.
    ik mocht nooit van mijn ouders naar een concert omdat ze mij te jong vonden, nou verleden jaar heb ik mijn kans gegrepen hahahahaah in ahoy,rotterdam :D

    echt was helemaal gelukkig.
     
  6. Denise787

    Denise787 Bekend lid

    20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ooohjee, ik was helemaal verzot op die Spice Girls :oops: :oops:
    Had me hele muren en kasten volhangen met die posters, doeken, en noem maar op...

    Daarna was het 5ive ;)
     
  7. Lientje25

    Lientje25 Lid

    3 okt 2007
    39
    0
    0
    sint-Truiden
    Queenbee: haha, ik herken het volledige! Hele mappen bijhouden, waar dan heel veel dezelfde plaatjes ingeplakt stonden uit allerlei mogelijke tijdschriften!
    Een echte fan kan je me niet meer noemen denk ik. Alhoewel dat ik telkens ze een nieuwe cd uitbrengen die toch ga kopen! Ik blijf ze toch evengoed vinden!
     
  8. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Beverly Hills 90210..... :oops:
    Ik had echt een mega-crush op Dylan...
     
  9. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    hoorde dat ze weer terug komen he beverley hills
     
  10. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    charley lownoise en mental theo!

    ik moest echt alles van hun hebben! Vind hun muziek nog steeds erg leuk, maar niet de hele dag lang zoals vroeger!

    pfff die goede oude tijd!
     
  11. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier hetzelfde :oops:
     
  12. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nee, ik ben er vanaf gestapt. Maar toch denk ik vaak met weemoed terug aan toen, hihi! :)

    Enja, Dylan van Bevelry Hills... vond ik ook wel errug jummie!
     
  13. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ja,maar daar zit ik nu niet meer op te wachten hahaha! ;)
    Ben wel benieuwd hoe strakgetrokken ze er uitzien.
     
  14. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    hahahahahah nee ik ook niet maar las jou berichtje en het schoot me meteen te binnen hahahah
     
  15. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Mijn ultime jeugd sentiment.....onze vakantie's met de carvan!

    We gingen meestal naar Frankrijk of Italië. Niks van te voren bespreken, gewoon heen gaan waar we heen wilden. En als het daar slecht weer was pakten we in en trokken we verder.
    Heerlijk 1 dagje strand, 1 dagje bekijken.
     
  16. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    de mijne ook backstreet boys tot dat ik een jaar of 13 was denk ik.. of 12... toen niet meer toen was t rond hangen he ;) maar ben lang helemaal weg geweest van de backstreet boys alles had ik dr van...
    en verder ajax :D
     
  17. Krokus

    Krokus Fanatiek lid

    5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    backstreet boys, beverly hills, melrose place, baywatch, kitt (of hoe heet die auto ook al weer) en ik vond het geweldig om naar The A team te kijken en natuurlijk Rons honeymoon quiz. Geweldig.

    Weet ook alle teksten van de nummers van bsb. gek dat je dat wel onthoud
     
  18. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dat heb ik dus ook met de liedjes van The Kelly Family. Ik kan ze werkelijk waar allemaal nog meezingen, terwijl ik er in geen jaren meer naar heb geluisterd :)
     
  19. dolly dots en frizzle sizzle. haha is wat..

    en idd bevery hill 90210
     
  20. Fladdertje

    Fladdertje Niet meer actief

    Bij mij is heel de jaren '80 jeugdsentiment.. Liedjes als 'beds are burning', take on me van A-ha, liedjes van Doe maar. Arg ik krijg soms gewoon heimwee naar de tijd van toen :(

    En ik was echt MEGA verliefd op Charly Lownoise :confused: (was gabber hahaha totdat ze commercieel gingen,toen was de liefde over.)
     

Deel Deze Pagina