Veel reizen met z'n 3en.. Zou heel graag weer een opleiding volgen.. Dochter een dag minder naar t kdv, en zelf dan studeren.. Helaas is dat verre van financieel haalbaar.. Maar mijn allergrootste wens is dat mijn meisje harstikke gelukkig is & blijft..
De allergrootste droom die voorop staat nu is om weer papa en mama te mogen worden. Het huis voelt zo leeg zo, zonder ons meisje. Ik hoop echt dat onze wens snel in vervulling mag komen. Een klein broertje of zusje voor onze dochter, die wel mag blijven leven. Daarnaast lijkt het me best leuk om een groot geldbedrag te winnen en om daar alles voor te kopen wat ik maar zou willen hebben. Maar het belangrijkste is om gezond te zijn en te blijven. Dat vind ik dan weer belangrijker dan geld. En gelukkig zijn..
Mijn droom is een succesvol bedrijf en een warm en gezond gezinsleven in een mooi huis. En ik schaam me bijna om het het zeggen dat ik al middenin die droom leef. Keerzijde van de medaille is natuurlijk dat we beiden werken, mijn man veel meer en harder dan ik en daardoor weinig thuis is. Maar ja, het komt natuurlijk niet vanzelf aanwaaien al heb ik er soms moeite mee dat hij alwéér moet werken... Sorry, ik dwaal af. Nog meer dromen: voor altijd gelukkig en gezond blijven met mijn man en ons kind!!
Mijn droom is.... die trouwens nooit werkelijkheid zal worden hoor, 't is meer een fantasie Dat is een 2e huisje, een villa in de heuvels aan zee in een warm land. Waar ik dan met man, kinderen en vrienden de wintermaanden door breng, of langer Ha,ha! Maar voor nu heb ik eigenlijk alles wat m'n hartje begeer.
mijn droom is, deze zwangerschap en over 32 weken een prachtig kind op de wereld zetten. Verder droom ik van een dikke vette auto lees een Audi tt
Mijn allergrootste droom is dat mijn man weer volledig zou herstellen van de gevolgen van een herseninfarct een een tia.... Daarnaast zou ik heel graag ooit in Portugal gaan wonen met ons gezin en nog een kindje erbij.
Een leven met geluk en zonder gedonder van de financieen... Elke keer als ik denk dat we het op de rit hebben komt er wel weer een brief binnen. Voor de rest heb ik niks te klagen, ik ben gelukkig met mn gezin, we zijn gezond, hebben een leuk huis, leuke buren, fijne familie. Maar de financieen zorgen nu na 3 jaar nog steeds voor ellende.. When will it end... Ooit emigreren naar Curacao en daar beginnen in de horeca.
Ik heb ook zo'n droom, maar dat is meer een fantasie dan dat ik 'm ooit werkelijkheid zou (willen) laten worden, al was het alleen maar omdat ie niet echt realistisch is... In Amerika wonen. In zo'n gezellig plaatsje waar het meestal mooi weer is, zo'n grote brede straat met mooie bomen aan beide kanten. En dan staat er zo'n heel mooi gezellig groot huis in wit en een grijs/blauwe pastelkleur, mét veranda, een schommelbank en een hoop bloemen. Twee leuke auto's op de oprit, een broertje en zusje spelend in het groene gras in de voortuin, leuke hond erbij, de buurman sproeit z'n gras nog maar eens. Moeders de vrouw (ook wel NooNoo ) staat binnen iets verschrikkelijk lekkers te koken. Aan het einde van de middag komt de man des huizes (ook wel NooNooman) thuis van z'n werk en niet veel later zitten ze gezellig aan een grote eettafel te eten. Maar ik heb ook weleens het idee dat ik teveel films kijk
Mijn droom was om mama te worden. Inmiddels ben ik dat en het heeft veel verdriet gekost en pijn gedaan, maar gelukkig zijn we nu gezegend met een prachtig kind. En ik wens iedereen die graag mama wil worden dit geluk ook toe.
mijn droom is : Dat we snel weten wat er met onze dochter is, en ze hopelijk snel naar school zou kunnen en gelukkig is. Dan ben ik dat ook
Mijn droom is om verloskunde te worden! Moet alleen een goede vooropleiding zien te kunnen doen en is nu duimen (afwachtten) of ik aangenomen word