Wat is jouw ervaring met een Mutsy kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vintage35, 19 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Wij hebben voor ons derde kindje een nieuwe kinderwagen nodig, want onze joolz die we hadden voor de andere kids hebben we jaren geleden verkocht.

    Het plan is om de kinderwagen op marktplaats te kopen want ik vind de nieuwprijzen echt hoog.
    We hoeven niet persee een joolz. Andere merken zijn ook prima. Nu zag ik laatst een Mutsy, dat leek me wel wat. Heb er ook mee gelopen in prenatal en dat vond ik prettig. nu heb je vele varianten van mutsi.
    wie wil met mij zijn ervaringen delen van de Mutsy?
     
  2. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Wij hebben een mutsy Igo, hebben hem in 2017 gekocht en zijn er nog steeds heel blij mee en gaan hem straks ook weer gebruiken bij de derde.
    Ook in de warme maanden heel handig omdat er fijne ventilatie in de bak zit.
    En wij zijn beide lang en je kunt het handvat goed op hoogte brengen.
    Verder praktisch klein opvouwbaar.
     
  3. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb goede ervaring van joolz! Je hebt nu HUB versie ideaal!
    Dit keer hebben we babyzen yoyo2 wanT met volle auto van spullen en kids en een stadsleven is Ideaal
     
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik had een Mutsy evo.
    Echt een enorm fijne wagen!
    Goed te besturen met 1 hand.
    Makkelijk in te klappen. Zitting kan je bijv op het onderstel laten zitten als je ‘m inklapt.

    wij hebben ‘m verkocht, maar toen werd ik zwanger van nummer 3 en hebben we een dubatti gekocht.

    overigens hebben wij ook nog de Mutsy nexo (buggy)
    Echt 1 V.d beste aankopen die we gedaan hebben :)
     
    pippa26 en Loeki82 vinden dit leuk.
  5. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf de bugaboo buffalo. Ik verwachtte een lang meisje en ze heeft tot ruim 7 maanden in de bak gekund. Daarnaast veel bergruimte er onder. En hij loopt heerlijk, ongeacht het terrein. Je kan hem ook met 1 hand goed duwen en sturen.

    Vriendin had mutsy evo. Ook een heerlijke wagen, maar in mijn herinnering was die zwaarder.
     
  6. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ik zou als ik jou was ook even naar de zitting kijken. Hoe wordt de rug gesteund als ze in het zitje gaan zitten? Sommige stoeltjes lopen wat ronder, waaronder onze Bugaboo buffalo, dat geeft wat meer ondersteuning. Ik weet dat er modellen van de mutsy een wat plattere rugsteun hebben. Dan hangen ze als het ware meer in de gordels. Ook kunnen ze niet allemaal even plat.
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  7. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Wij hebben een Mutsy Nio, heel blij mee! Is net even weer wat nieuwer dan de Evo. Onder andere meer vering, en de duwstang is uitschuifbaar in plaats van 'omklapbaar'.

    Wij vinden de Nio echt fantastisch, supermakkelijk met in- en uitklappen en past ook in kleinere kofferbakken. Leuke aardse kleuren en een stoere look en een prima boodschappenmand. Nieuwprijs valt reuze mee, maar wellicht is hij op MP al beter verkrijgbaar inmiddels. (Toen wij hem kochten was dit model nog nieuw.)
     
    Lomo en twee vinden dit leuk.
  8. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    Ik heb de mutsy evo. hele fijne wagen! loopt heel soepel en lekker wendbaar. Neemt ook niet veel ruimte in, evt kun je de wielen er zo afklikken als je hem in de auto zet.
     
  9. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Eerst een mutsy EVO. Prima ding hoor.
    Nu een Bugaboo donkey twin, noodgedwongen een nieuwe wagen dus. Maar wat een soepele wagen is dit. Super klein in te klappen en handig rechtop te zetten, wielen heel makkelijk er af, één frame voor wieg en zitje (dus geen grote bak om op te bergen en alles met één hand te bedienen.
    Veel meer comfort, maar ja prijskaartje was dan ook flink wat horen. Maar moet ik nogmaals kiezen, dan ga ik zeker voor Bugaboo.
     
  10. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    Wij hebben een mutsy transit gekocht vorig jaar. Aanschaf nieuw was niet zoveel en hij loopt heerlijk. Zoontje heeft tot 6 maanden in de bak gelegen. En de zitting kan de rug van plat. Enigste minpunt is dat ik de stof van de zitting te glad vind. Waardoor ik een buggy inleg heb gekocht.
     
  11. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Hier ook mutsy evo, prima ding, handig in te klappen, licht, rijdt fijn en ziet er stoer uit, vind ik..
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik heb een joolz geo.
    Erg fijne wagen. Rijdt heerlijk licht.
     
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier de bugaboo cameleon blend (wel een limited uit 2017). Die gaan we straks voor de 3e keer gebruiken en ding ziet er nog puntgaaf uit (ook wel heel zuinig op). Maar ik ben heel klein en hij kan heel laag staan (de duwbeugel). En onwijs wendbaar. Beste koop ever. Gaat al sinds de geboorte non stop mee want telkens bij de geboorte van een volgend kind bouwen we de stoel weer om naar de reiswieg.
     
  14. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Wij hebben een Mutsy Nio gekocht. Bij mijn zoon 10 jaar geleden hadden we een Mutsy Transporter. Erg tevreden over, daarom nu ook weer de keuze voor een Mutsy gemaakt.
     
    twee vindt dit leuk.
  15. Jodie1988

    Jodie1988 Bekend lid

    26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Hier ook een Mutsy Transit. Heel fijn en sterk ding. Heeft zelfs een reis naar Amerika overleefd, met meerdere binnenlandse vluchten. Fijn dat de stang aan de voorkant te stellen is, want ik ben niet zo groot. Hij staat nu klaar voor de tweede ronde.
     
  16. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier voor de tweede keer een Joolz. :D
    Love the design en het leukste vind ik dat je met de zitting meteen een soort van kinderstoel hoogte hebt en kan je 'm mooi aan tafel zetten. Stel dat de terrassen weer opengaan (wishful thinking:rolleyes:)
     
  17. MamaDiamantje

    MamaDiamantje Bekend lid

    30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Wij hebben de Mutsy Nio, hele fijne wagen. De rugleuning van de zitting kan helemaal plat.
    Hij rijdt gewoon heel fijn, daar is niks op aan te merken. Enige wat ik wel nadeel vond: bij de Joolz gaat het hele zitje kantelen als je het naar achter wilt doen dus de beentjes gaan dan ook omhoog. Bij de Mutsy kan je alleen de rugleuning verstellen, mijn zoontje zakte er in het begin nogal naar beneden toen hij nog niet goed kon zitten.
     
  18. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Hier idem
     
  19. rossi1

    rossi1 Actief lid

    9 okt 2012
    246
    154
    43
    Hier ook een mutsy nio. Dochter is van juli 2019 en hij ziet er nog hartstikke netjes uit. Wandeld super fijn, zijn er super blij mee. Wordt straks ook voor de 2e gebruikt!
     
  20. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hadden een mutsy single spoke. Geen idee of ze die nog hebben, onze oudste is inmiddels 10. Voor een kinderwagen zal dat wel ongeveer antiek zijn. Maar ik vond het een heel fijne wagen. Kinderwagen, wandelwagen die vooruit en achteruit kon kijken, maxicosi kon erop. Lekker grote mand eronder. En goed in hoogte verstelbaar.
     

Deel Deze Pagina