Milka caramel of milka daim. Die redden het beide niet langer dan een half uur in verpakking... Tony’s aantal geprobeerd maar loop er niet warm voor...
Tony's karamel zeezout! Maar het liefst eet ik pralines( in NL bonbons genaamd) van chocolatier Dumon uit Brugge!
Tony Chocolonely's zeezout karamel, framboos knettersuiker, coffee crunch... Minireepjes kokos melk van Caffe Tasse Bounty Chocolade met karamel sowieso... Toblerone
After Eight en anders zo puur mogelijk. Oeh en de zelfgemaakte kaneel bonbons van een chocolaterie in de buurt.
Tony Chocolonely Puur Amandel Zeezout Hershey chocolade After Eight (met mint er in) Swiss 72% puur met hazelnoten Lion. Ik hou niet van melk, wit en heel zoet zoals bijv bon bon bloc.
En milka paaseitjes. Van die crunchy paaseitjes. Wel duur! En altijd een gevecht, waarom weet ik niet maar wil die papiertjes er altijd afhalen zonder scheurtjes te maken.
Tony met caramel zeezout vind ik zo vies. Krijg er rillingen van als ik er aan denk. Vind de zeezout te overheersend en gewoon niet lekker. Brrr
Heb laatst de staciatella van Tony Chocolonely gehad. Wat vond ik die lekker!! Krijg er spontaan weer trek in
Bonbonbloc puur praline. Milka waves /strawberry /bisquit En die bonbons die de Albert heijn rond de feestdagen heeft, met tiramisu, crème brulee en strawberry cheesecake. Heb ze nog niet gezien helaas..
Uhm, welke niet Maar ik ben op mijn suikers aan het letten en wil gezonder eten, dus ik eet 2 blokjes puur op een avond
Herrinner mij ineens: Ik heb "vroeger" als bijbaan in een pattisserie gewerkt. Rond de Kerst hadden we van die gespoten chocoladekransen met bijv cointreaux of amaretto... Echt zoooo lekker! Daar kan geen reep tegenop hoor.