Wat is jouw leukste vakantie bestemming?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mooiezomer, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    Voor een aantal van ons is de vakantie weer voorbij. Je kan heerlijk terug denken en alvast wegdromen over de volgende bestemming.

    Dit topic is bedoeld als inspiratie voor anderen. Natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde wensen en mogelijkheden. Maar wat is jouw leukste vakantie geweest?
     
  2. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    Ik trap af:
    Een aantal jaar geleden (nog zonder kinderen) zijn we samen naar een nieuw hotel in Side Turkije geweest. Het was toen net 2 maanden geopend en was prachtig. Het leek wel een paleis. Mooie herinneringen aan.
    Naam van hotel is Royal Alhambra Palace.
     
    pippa26 vindt dit leuk.
  3. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Leuk topic!

    Ik ben mijn reizen/ vakanties aan het overpeinzen maar lastig om één favoriet te vinden!

    In de categorie exotisch: snorkelen op Vanuatu (stille oceaan). Onthaald worden met een kokosnoot met een rietje erin, geen andere toeristen, geweldig!

    In de categorie safari: ik voelde me echt Hercule Poirot op reis in Lake Lodge Hotel in Colombo / Sri Lanka.

    In de categorie stedentrip: je verbazen in Palermo aan het rauwe randje vd stad.

    In de categorie dichtbij huis: ik ga altijd heel graag naar Antwerpen :)
     
    Poolvos en Mooiezomer vinden dit leuk.
  4. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.680
    3.465
    113
    In de categorie stedentrip: Ik ben verliefd op Rome, zo'n heerlijke stad, daar kan ik 100 keer naar terug gaan. Qua 'gewone' vakantiebestemming staat
    Italië in het algemeen ook bovenaan.
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  5. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.023
    2.159
    113
    Ik hou van allerlei soorten vakantie.
    De meest bijzondere reis ooit was onze trip naar Israël dit jaar. Nog nooit zoveel gedaan en gezien in 1 week tijd.

    Normaal zijn wij meer van kamperen in de natuur. Onze eerste keer Noorwegen met een iglotentje naar de Lofoten scoort wel heel hoog.

    Stedentrips zijn aan ons niet zo besteed. Elk jaar bezoeken we wel een stad, maar na 1 dag in de drukte hebben we het dan ook echt wel weer gezien. Stockholm vond ik wel mooi.
     
    Nellie4, Poolvos en juf1987 vinden dit leuk.
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    Vorig jaar naar Italië, mooie camping, mooie omgeving.. zou graag terug willen
     
  7. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.705
    42.533
    113
    Tot dit jaar elk jaar kamperen, en dan zijn Oostenrijk en Denemarken onze favoriete bestemmingen. We zijn nu net terug van een rondreis door Zweden en dat was zo gaaf en bijzonder! We gaan zeker niet elk jaar een rondreis doen maar echt nog wel vaker. Ontzettend gaaf om te doen.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  8. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    Waar ben je geweest? Volgend jaar willen we naar Italië. Welke camping?
     
  9. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    In de categorie stedentrip, Marrakech! In September gaan we weer, zo leuk. In verband met ons zoontje hebben we dit keer wel een resort geboekt, weg uit de drukte.
    Categorie kindervakantie: Mallorca (hotel Iberostar club cala barca)

    Mijn favo vakantie ever was een rondreis door Amerika, zoveel mooie dingen gezien daar, ongelooflijk. Wil dat ooit nog een keertje doen, om mijn kind(eren) hetzelfde te laten zien en meemaken. Echt een levenservaring :D
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  10. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.091
    4.265
    113
    Home
    de allermooiste was bali ( wel toen nog zonder kinderen )
    super de luxe huisje met privezwembad bij de zee, heerlijk eten, helderblauw water, snorkelen, duiken, veel zien,alles lekker rustig aan, zeer gastvrije mensen etc


    als gezin was rhodos hier favoriet mooie bungalow met tuin, rustig strandje opzoeken met de kinderen die zich daar uren vermaken, savonds lekker slenteren langs het strand en centrum
     
  11. Mirle

    Mirle Niet meer actief

    Zonder kinderen Zuid-Afrika

    Met kinderen Noorwegen

    Beide rondreizen
     
  12. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.819
    1.673
    113
    Vrouw
    Mijn leukste vakantie ooit was in Jamaica.
    In een Riu resort. Bij het zwembad genieten van cocktails en Bob Marley muziek.
    Ook mooie excursies gedaan daar. En de mensen daar zijn echt enorm relaxt en maken zich niet druk.

    Op 2e komt de Dominicaanse Republiek.
    Excursies geboekt via een plaatselijk kantoortje. Dan kom je echt op plekken waar je als toerist niet of nauwelijks komt. Zo hadden we een Jeep safari waar we sochtends om 11.00u al aan de rum zaten en gingen we lunchen bij de tante van de gids die met ons mee was.
    Kip, rijst en bonen in een aggenebbes huisje met een dak van golfplaten en retetrots dat ze was op haar ienieminie tv-tje... echter krijg je het gewoon niet.
     
    baby90 vindt dit leuk.
  13. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Ik wil heel graag terug naar Zuid Afrika met man en kinderen. Vorige keer met een vriend geweest.

    Rondreis door de VS en/of Canada staat ook op mijn lijstje.

    Man is alleen bang om te vliegen... :(
     
  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    Gardameer, camping Fornella, buiten hoogseizoen geweest.. niet te grote camping, maar wel 1 met alle faciliteiten
     
  15. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.627
    3.753
    113
    Mijn meest bijzondere reis is toch wel Ecuador en de Galapagos geweest. Als de kinderen oud genoeg zijn hoop ik nog eens met z'n vieren terug te gaan. Op het vaste land zoveel verschillende natuur op een klein oppervlak en de Galapagos is gewoon onbeschrijflijk!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  16. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    Nieuw zeeland (omdat ik er gewoond heb en het zo prachtig mooi is),
    Thailand, Griekenland, de Costa Brava en als stad Valencia.
    Binnen Europa staat Scandinavië op mijn lijstje (ik kom ee vaak maar alleen in de steden)
    en een rondreis door zuid-Engeland, de Garden Route.
     
    Poolvos en Salentein vinden dit leuk.
  17. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Stedentrip: Praag

    Actieve vakantie: wintersport in Zwitserland

    Zonvakantie: Egypte, marsa alam. 750mtr pier overlopen, je gaat de zee in en snorkelen! Zelfs naast een schildpad gezwommen.

    En Israël was schitterend. Gedaan in 95 maar kan er nog uitgebreid over vertellen
     
    Poolvos en Mooiezomer vinden dit leuk.
  18. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Oeh ja zo’n reis door Engeland zou ik ook nog graag eens maken! Maar duur enzo..
     
  19. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.481
    113
    Vrouw
    Cuba
    Mexico
    Jamaica
    Isla Margaritha( Venezuela)
    Dominicaanse Republiek (hele land gezien)
     
  20. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    Bedankt, ik ga de website van de camping eens bekijken.
     
    Spectre vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina