Wie weet hoe het zit? Vorige week 2 producten besteld. 1 met verzendkosten van 1,95 en het andere met 4,- verzendkosten. Ik heb het product waarvan de verzendkosten 4,- waren retour gestuurd maar moet nu wel totaal 5,95 aan verzendkosten betalen. In de voorwaarden staat duidelijk dat je alleen de verzendkosten betaald voor de producten die je houd. Dan zou ik toch maar 1,95 moeten betalen? Iemand dit al eens gehad? Ik ben trouwens helemaal niet te beroerd om te betalen ik vind het alleen erg raar uitgelegd.
Volgens mij is het bij wehkamp altijd 5.95... Dat moet ik altijd betalen en staat niet apart vermeld wat verzendkosten zijn Alleen paupers zijn gratis zover ik weet
Heb ze een mail gestuurd waarin ik dat gedaan heb. Telefonisch zijn ze pas maandag weer te bereiken. Onder het kopje verzendkosten staat een heel lijstje wat wat kost. Games boeken en nog wat producten kost maar 1,95. Een koelkast laten verzenden is bijvoorbeeld 29,95. Denk dat ik het maar retour stuur en dan nogmaals bestel. Dat mag kennelijk weer wel...
Ligt eraan wat je besteld als je verzorgingsproducten koopt is het 1.95 verzenden was met mijn voetenvijl van scholl ook
Voor baby artikelen (pampers, zwitsal etc) is het gratis. Voor kleine artikelen (zoals cd's en dvd's) is het 1,95. Volgens mij zit er inderdaad ook nog een staffel boven (weet het niet precies). Hoe het zit met meerdere artikelen met verschillende verzendkosten weet ik niet. Misschien even contact opnemen met de klantenservice
Hihi lol... Sorry TS ik weet niet hoe het zit maar ik verslikte me even in mijn biertje toen ik bovenstaande las