Hoi meiden, Wat is jullie favoriete film? Ik heb van de week Lovely Bones gezien en die vond ik erg mooi Ik ben benieuwd, mn man is weer flink aan het downloaden en ik kan wel wat ideeen gebruiken Groetjes Marijke
Aanvulling, niet omdat ik de film niet goed genoeg vondt hoor. Als ik die film zie, kijk ik direct naar manlief. Deze film heeft mijn schoonmoeder nog een keer gezien met ons. Ik kon me niet concentreren.
Tijdens I am Sam?... Ik hou heel erg van avonturenfilms zoals Pirates, LOTR, Avatar,.... Harry Potter vind ik ook erg leuk! En Titanic is één van m'n favo's... maar ik vind het moeilijk om één favoriet aan te duiden.
Ik heb verschillende favo's: -Dances with wolves -The green mile -The shawshank redemption -Pay it forward -Sommersby -Gladiator -Apocalypto
Wat is LOTR voor film? Ik vond avatar ook wel leuk, en pirates ook Harry potter normaal ook maar die laatste vond ik niks aan, halfbloed prins. Komt misschien ook omdat ik dat boek niet heb gelezen en alle andere wel
Had van mij gerust gemogen hoor! En ik wil wel eens film komen kijken hoor, gezellig!!! LOTR is Lord Of The Rings.
Heb er ook meerdere: - Pretty Women en Dirty Dancing kijk ik bijna altijd als ze op tv zijn - Erin Brockovich - The Pursuit of Happiness
Ik heb ook verschillende favo's -Titanic -The green mile -Lord of the rings 1,2,3 -Crossroads -Home alone (alle delen) -Pirates of the caribbean (alle delen) -Backdraft -Bring it on -The bodyguard -Raise you're voice -Saw 1 T/M 6 -American Pie (alle delen) -Step up 1 en 2 -Dirty Dancing 1 en 2 -Shrek (alle delen) En zo kan ik wel door gaan Heb er gewoon zoveel die ik mooi vindt maar hier in ieder geval een paar voorbeelden
The Green Mile is trouwens ook mooi. En zelf vind ik alle delen van The Matrix en van Pirates of the Caribean ook goed.
Pfoeh, ik kan er echt niet eentje uitkiezen, hoor. Ik ben nogal een filmfreak, dus heb eigenlijk een hele lijst met favoriete films. Maar ik zal er dan een paar opnoemen: - The Breakfast Club - Lord of the Rings - Pirates of the Caribbean - Titanic - Corpse Bride - The 10th Kingdom - The Notebook
Skazany na bluesa The Shining, Drop Dead Fred, The Living and the Dead, Hitte Harara, De Grønne Slagtere, Control, Birdy, Christiane F, One Flew Over the Cuckoo's Nest, Das Experiment, Little Miss Sunshine, Ex Drummer, Feed, Simon, Turks fruit, Kebab Connection, The Acid House, The Kids, Trainspotting, The Wave, Taxidermia, Requiem for a Dream, Donnie Darko, This is england etceteraaaaaaaaaaa!