Wat is leuker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xSNDY19x, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is leuker

  1. Zwemmen

  2. Kinderboerderij

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.779
    640
    113
    Vrouw
    Meiden,

    wat is leuker om te doen met een prinsesje van bijna 11 maanden.

    Zwemmen of kinderboerderij?
    Waar heeft ze meer aan etc?

    Graag jullie mening :d
     
  2. Bammetjebam

    Bammetjebam Niet meer actief

    Doe allebei eens een keertje, waarom kiezen? :)
     
  3. Tord

    Tord VIP lid

    26 okt 2009
    7.304
    298
    83
    jeetje, ik kan niet kiezen! Mijn dochter vond allebei helemaal geweldig op die leeftijd (en nu nog steeds :) ).
     
  4. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.779
    640
    113
    Vrouw
    Ik zal t even uitleggen waarom 1 van die 2 hihi.

    Wij willden volgende week zondag dus niet aankomende want dan zijn we bij haar opa in limburg! en we hebben alleen die zondag tot beschikking omdat ik zaterdag moet werken helaas! En als ik die 2 dingen tegelijk doe op 1 dag heb ik een kind wat uiteindelijk hellemaal uitgeput is. vandaar dat ik maar 1 ding kan kiezen hihi!
     
  5. tulip

    tulip Niet meer actief

    het is allebei leuk voor haar, maar als ze nog niet kan lopen zou ik voor zwemmen kiezen. Bij de kinderboerderij zit ze dan toch op de arm of in de buggy en met zwemmen kan ze zich helemaal alleen en vrij bewegen.
     
  6. Tord

    Tord VIP lid

    26 okt 2009
    7.304
    298
    83
    O ik ga vaak genoeg ´s ochtends naar het babyzwemmen en ´s middags naar de kinderboerderij. Met het middagslaapje ertussenin gaat het prima!
     
  7. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.779
    640
    113
    Vrouw
    Tulip bedankt voor je reactie de redenen die je noemt is inderdaad waar ik ook al aan zat te denken ze kan nog niet lopen inderdaad! en ik ben helaas in die 10.5 maand nog nooit met haar wezen zwemmen (dit omdat ik met de bus niet bij ons zwembad kan komen en haar nog niet op de fiets mee durf te nemen dus zit aan mijn vriend gebonden die elke doordeweekse dag van 8 tot 5 werkt).

    Bedankt voor je mening!:D
     
  8. Bammetjebam

    Bammetjebam Niet meer actief

    Ik bedoelde niet dat je dan op dezelfde dag zou kunnen zwemmen en naar de kinderboerderij gaan, maar de ene dag zwemmen, en het weekend daarop naar de kinderboerderij bijvoorbeeld. Er zullen nog veel zondagen volgen toch? :)
     
  9. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Allebei is super! ik ga over 2 weken een midweek naar centerparcs ook voor de eerste keer zwemmen met m'n dochter, schijnbaar hebben ze daar ook een kinderboerderijtje..Ik heb er echt zin in!
     
  10. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    voor een kind van 11 maanden kies ik voor zwemmen.
     
  11. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zou ook gaan zwemmen. Mijn zoon vond de kinderboerderij op die leeftijd nog niet denderend.
     
  12. siske89

    siske89 Niet meer actief

    Ik zou persoonlijk beiden doen :)
     
  13. SupernovA

    SupernovA Fanatiek lid

    27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou nu kiezen voor zwemmen. Maar over een poosje kan toch ook met haar een keer naar de kinderboerderij?
     
  14. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

    ik zou gaan voor zwemmen...

    kan je niet samen met opa gaan zwemmen? en de week erop naar de kinderboerderij?
     
  15. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Vind ze het badderen leuk?
    Afhankelijk daarvan zou ik kiezen namelijk.
    Mijn dochter vind het badderen al niet leuk, laat staan zwemmen.
    Ik zou dus gaan voor de kinderboerderij.
     
  16. debster2009

    debster2009 Fanatiek lid

    9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Lekker allebei doen! Mijn dochter vond de kinderboerderij vanaf een half jaar al super en zwemmen ook. Nu vind ze zwemmen wat minder, ga denk ik 1 keer per maand met dr, maar op de kinderboerderij zijn we vaak 2 keer per week te vinden.
     
  17. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.779
    640
    113
    Vrouw

    mijn dochter houdt heel erg van in bad ggaan ja! dat scheelt ;D! We hebben toch voor zwemmen gekozen en ander keertje na kinderboerderij te gaan:d
     
  18. Bolly

    Bolly Fanatiek lid

    27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    kinderboerderij..

    komt denk ik omdat ik niet dol ben op zwemmen, maar zal het zeker later doen als we een kleine hebben
     
  19. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mijn dochter vind zwemmen helemaal geweldig!

    Kinderboerderij is ook heel erg leuk hoor maar ik zou zelf voor het zwemmen gaan.
    En zeker geen 2dingen op een dag doen hoor. Zwemmen is heel intensief en naar de diertjes kijken ook voor je het weet is ze de hele nacht wakker van alle indrukken :D
     
  20. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Het is allebei erg leuk. Ik zou het van het weer af laten hangen, met mooi weer naar de kinderboerderij en met minder mooi weer naar het zwembad.
     

Deel Deze Pagina