tips tegen uitdoen trui met rits?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamakarlien, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakarlien

    mamakarlien Actief lid

    31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

    Hieronder las ik het bericht over de slaapzak die steeds uitgetrokken wordt, dat doet mijn dochtertje ook (ook met lip naar binnen en achterste voren) maar gelukkig pas als ze wakker wordt en uitgeslapen is.
    Wel zit ik met een ander probleem waarvan ik opeens bedacht dat iemand hier misschien een tip heeft!
    Mijn dochtertje trekt namelijk ook altijd haar truitjes met rits uit! Ik had er al een paar toen dat begon en laatst zelfs een nieuwe gekocht (even vergeten...) en ik vind het zo zonde dat ze die niet aankan! Ze loopt namelijk dan de ganse dag in haar romper!
    Wie oh wie heeft er een handige tip om de truitjes aan te houden?? Blijf niet bezig met aantrekken.... ;)

    Liefs van mamakarlien
     
  2. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Ik lees even mee... hier hetzelfde probleem, daarom koop ik nooit (meer) zulke vestjes e.d. voor onze man, terwijl ik ze wel leuk vind ;).

    Hier werkt het tot nu toe het best om hem 2x te waarschuwen en opnieuw dicht te doen en daarna niet meer... Dan laat ik m een tijdje drammen (want dan wil ie m natuurlijk wél aan...) en na een tijdje doe ik m dan weer dicht en dan laat ie m ook dicht..

    Tis alleen wel wat ingewikkeld zo ;)
     
  3. lieselot84

    lieselot84 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    en als je ze helemaal dicht doet? dus niet tot aan het middenrif, maar helemaal dicht?

    @mamakarlien, ben jij Belgische?
     
  4. megamom

    megamom Actief lid

    26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Hier hetzelfde probleem...mijn dochter trekt echter ook steeds haar sokken en broek uit...Wordt later vast een nudistje...;)
    Scheelt wel dat haar kleertjes schoon blijven, het is hopelijk maar een fase.
     
  5. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier hetzelfde :D Geen idee wat je er aan kunt doen, maar ik koop vestjes gewoon met knoopjes.
     
  6. Peentje

    Peentje Actief lid

    29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Als het een plastic rits is kun je hem tot de gewenste hoogte dicht doen en dan heel warm strijken. Sommige ritsen smelten dan dicht. Anders een druppeltje lijm in de rits laten vallen. Succes er mee
     
  7. mamakarlien

    mamakarlien Actief lid

    31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat is ook een idee, om 'm gewoon permanent dicht te maken! Dat kan eigenlijk wel!
    En nee, ik ben nederlandse :), wat deed dan vermoeden dat ik belgische was?
    Bedankt voor de tips allemaal!
    Liefs mamakarlien
     
  8. lieselot84

    lieselot84 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    in je tekst en onderschrift las ik bepaalde woorden die Belgen vaker gebruiken dan NL'ers :p (ik ben zelf Belgische)
     
  9. mamakarlien

    mamakarlien Actief lid

    31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat grappig! Daar ben ik me helemaal niet van bewust! Hihi :).
     
  10. mamakarlien

    mamakarlien Actief lid

    31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ja, trouwens. De ritsen zijn gestreken, ik ben er superblij mee!
    Liefs mamakarlien
     

Deel Deze Pagina