Wat je niet hardop wilt zeggen

Discussie in 'De lounge' gestart door steenbokje, 27 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Pesthumeur? Agressieve buien maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Ongegeneerd spuien is hier toegestaan!

    Ik trap af; schat ik hou ontzettend veel van je maar als ik ongesteld ben kan ik je eet en smakgeluiden echt niet meer aanhoren, ik krijg er moordneigingen van en ben in staat om mijn biezen te pakken en in een hutje op de hei te gaan wonen :cry:
     
    meelanor, BeebieBeeb, Oceanna en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Leuk!

    Kom zo een nergens op. Maar geloof me, ik heb er genoeg ;)
     
  3. Ingtwiede

    Ingtwiede Actief lid

    18 jul 2013
    299
    52
    28
    Op moment:
    Sv had je je kleinzoon nou niet even een schone luier kunnen geven toen je hem uit bed haalde en hij zijn broek vol stront had en helemaal nat was. Sm had jij niet even de moeite kunnen nemen om diezelfde vieze kleren uit te spoelen zodat ik dat niet hoef te doen met maar 1 arm? (Andere arm is gebroken en ben ik net 2 dagen geleden aan geopereerd).

    Lief dat ze willen helpen hoor, maar help dan ook echt.
     
    Nelllie, meelanor, LaQueen en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Lieve man, heb je al gezien hoe ranzig mijn automat is? En de pedalen? Kon je nou zelf niet bedenken dat je werkschoenen echt te smerig waren toen je in mijn auto stapte? Viespeuk!

    Uiteraard ga ik er wel wat van zeggen maar dan gewoon heel lief vragen of ie in het vervolg zijn gewone schoenen even aan wil trekken..
     
  5. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik heb nog iets op mijn hart ja.......

    Ik vind het VRESELIJK hoe mijn man zingt. Lees:vrouwelijk. Zoals ze in de kerk zingen in een koor. Kromme tenen krijg ik er van. En dan elke keer hetzelfde nummer spelen op de piano en daar vreselijk zwaaiende bewegingen bij maakt met zijn lijf, alsof meneer in een uitverkochte concertzaal zit..:eek::confused:

    En dan mijn moeder die ALTIJD op mijn mama rust momentjes belt en de hint niet begrijpt als ik niet reageer of subtiel aangeef even een rust momentje te hebben!

    Maar ik hou wel van ze.. Heel veel:D:p:)
     
    Annedore, Babyaapje, zigzag en 19 anderen vinden dit leuk.
  6. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Dat als mijn vriend nog één nacht zó snurkt hij de volgende dag niet meer wakker wordt.

    Echt, hij snurkt sinds een paar dagen het huis wakker en is amper wakker te krijgen. Moordneigingen krijg ik ervan.
     
    Annedore, meelanor, Blosjes en 12 anderen vinden dit leuk.
  7. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.641
    3.768
    113
    Wat ik niet hardop durf te zeggen is dat ik pasgeleden heb gedroomd dat ik een soort van ‘fling’ had met een oud-collega die ik qua uiterlijk totaal niet aantrekkelijk vind (omdat hij dat gewoon niet is) maar blijkbaar denkt mijn onderbewustzijn daar toch anders over :oops:. Overigens verder wel een goede klik dus daar zal het wel vandaan komen...
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  8. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik kan nu wel keihard janken.
    Dag eerder terug van vakantie omdat zoon ziek is geworden. Vannacht alles onder gespuugd en in de auto ook:cry::cry:
    Net anderhalf uur in de gore stank gezeten en de arme jongen moeten verschonen bij een goor tankstation :(
    Ben zelf nu ook misselijk en hoofdpijn en net het autostoeltje etc schoongemaakt. Alles zit onder.. :|:|
    Gelukkig is de kleine man in redelijk goede doen.
    Nu de wasmachine aan en de troep opruimen.
    Vakantie was best leuk, genoten, maar nu wil ik wel brullen (en dat doe ik natuurlijk niet want moet zoon troosten en lief zijn en soep koken enzo).
    :$
     
  9. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Verschillende topics na elkaar aan het lezen, verschillende leden die allemaal 'me dochter', 'me zoon', 'me kind' schrijven. Het is een epidemie! Zelfs zp is niet meer veilig!
    Het is míjn verdomme. Mijn, mijn, mijn, mijn, MIJN!
    Hoe moeilijk kan het zijn?!
     
    RSL, mexicang, Euminee en 82 anderen vinden dit leuk.
  10. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Heerlijk dames! Dit is het topic wat ik voor ogen had. Kom maar door :D
     
    Jekaterina, DastyQueen en Bailief vinden dit leuk.
  11. Appeltje22

    Appeltje22 Niet meer actief

    Haha :roflmao: Mag mn ook? :D
     
    Caithy, Bubblez en In your eyes vinden dit leuk.
  12. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Als je er een ' tussen zet... :p
     
    Lexie74, maartje84 en Vulpen vinden dit leuk.
  13. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.127
    15.190
    113
    Maar waarom ga je dag eerder terug dan? Ik zou die dag nog blijven in de hoop dat het dan over is en hij niet onderweg spuugt
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  14. Manque

    Manque Niet meer actief

    Oooh wat een drama! Sterkte, ik hoop dat jij niet ook nog ziek wordt. En dat die kleine straks goed slaapt en je even rust hebt.
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  15. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Dat een van mijn collega's echt een enorme zeur is en over alles klaagt. Ik word gek van die collega, net als de rest trouwens. Echt zo vervelend, zelfs iets wat voor een ander positief is maakt diegene nog iets vervelends van en soms ook van die lompe opmerkingen. Bah.
     
  16. Appeltje22

    Appeltje22 Niet meer actief

    Ik zal er voortaan aan proberen te denken :thumup:
     
    In your eyes vindt dit leuk.
  17. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik kan dr echt niks aan doen. Maar ik vind zwanger zijn gewoon echt niet leuk. Ik vind t eigenlijk gewoon kut. Ik heb zoveel pijn dat vurig wens dat ze met 37 weken mn buik gaat verlaten.
    Hoe dankbaar ik ook ben voor mn kinderen, zwanger zijn vind ik gewoon echt ruk.

    Oh en; ik hou van onze honden. Maar elke freaking dag slopen die k beesten speelgoed van onze zoon en ik heb soms de neiging ze helemaal door elkaar heen te schoppen. Ik doe t niet, maar droom dr wel eens over :p
     
    meelanor, Anouk2005, Eke84 en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. Manque

    Manque Niet meer actief

    "Blijf uit mijn koelkast!"
    Ik denk het elke keer als mijn schoonzusje langskomt. Die voelt zich hier zo thuis dat ze haar schoenen uittrapt en op de bank gaat liggen en trekt de koelkast open en pakt daar gewoon uit waar ze zin in heeft.
    Ik zeg niet dat ze het niet moet doen, want ik ben een watje :p maar ik vind het best irritant en onbeschoft. Dat doet mijn eigen zusje niet eens, ik zou dat ook nooit ongevraagd doen bij iemand anders thuis.
     
    Hoop42, Oceanna, Brinsa en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Omdat we geen spullen meer hadden om hem te verschonen. Alles zat er al onder na 6 keer spugen.
    Nu is hij nog steeds niet lekker. En we zitten liever thuis met een ziek kind dan in een vakantiehuisje.
     
  20. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    +1:oops:
     
    mxm en Bubblez vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina