Wat kan dit zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door knor1981, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

    knor1981 Fanatiek lid

    19 nov 2014
    1.616
    260
    83
    vanmorgen met zwemles zag ik zes bultjes op zn rug net boven de luier, vanavond met naar bed gaan zag het er zo uit (zie foto)

    Zijn bultjes geen blaasjes. Is in paar uur tijd flink uitgebreid. Verder geen koorts of andere gekke dingen.

    We gaan maandag op vakantie, als het nog verder uitgebreid is morgen zal ik het dan na moeten laten kijken bij de hap? Iemand een idee wat het kan zijn?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. ManonBB

    ManonBB Actief lid

    27 mei 2019
    287
    186
    43
    Vrouw
    Dit is niets dringends, hiervoor hoef je de hap niet te bellen. Dat jullie op vakantie gaan maakt het niet ineens spoed. (voor jullie op zich wel, want je kan niet maandag naar de gewone praktijk dat snap ik, maar daar is de hap niet voor bedoeld)

    Heeft hij er last van? Het lijkt een reactie ergens op, een stofje (in wasmiddel bijv.) of warmte. Meestal gaat het vanzelf over.

    Alleen als hij er ziek bij wordt (koorts, suf) of pijn aan heeft zou ik een huisarts raadplegen.
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kan vanalles zijn. Reactie op stoffen, zweetbultjes, misschien toch beten van een insect, maar dan zou je het roder verwachten.
    Waar gaat de vakantie naartoe, zou het wel even uit de zon houden.

    Ik zou er persoonlijk gewoon wat betpanthen op smeren. Zolang hij er niet ziek van is, het niet rood en warm word of pijnlijk lijkt het me geen kwaad kunnen.

    Fijne vakantie!
     

Deel Deze Pagina