wat kan ik het beste doen

Discussie in 'De lounge' gestart door anita22v, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hallo allemaal

    het is weer een tijd geleden dat ik hier geweest ben maar ja druk druk en nog eens druk he met de tweeling erbij . de oudste en de middelste zijn gelukkig niet jaloers geworden maar vragen ook extra veel aandacht nu en de tweeling ook natuurlijk.

    maar ik heb een vraag en ik weet eigenlijk niet waar die thuis hoort . dus stel ik hem hier maar .

    de tweeling is nu 3 maanden oud nu is bij lorenzo ( de oudste van de 2 )een liesbreuk en waterbreuk geconstateerd hij wordt woensdag 8-3-2006 opgenomen en donderdag geoppereerd mijn vraag is nu jordy(de jongste van de twee) hangt heel erg aan lorenzo , lorenzo is dadelijk 3 dagen weg thuis hoe kan ik het het beste opvangen zodat ze zich niet in de steek gelaten voelen door elkaar ??????????????????????

    hopelijk kan iemand me helpen. :oops:
     
  2. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Hoi anita22v, Ik heb dan wel geen kinderen, maar ikdenk dat ze elkaar zeker gaan missen.
    Misschien kan je iets wat ze altijd bij hebben, (Dus wat naar lorenzo en jordy ruikt) met elkaar wisselen als ze gescheiden worden.
    Dan ruiken ze elkaar toch een beetje.
    Misschien raar, maar wie weet helpt het. :)

    Veel suc6 vosje
     
  3. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Als eerste heb ik geen antwoord op je vraag, sorry. :oops:

    Maar ik wil je wel even strakte wensen volgende week. :p
     
  4. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    denk dat het idee van vosje wel een goed idee is, baby hechten veel aan geur ook aan die van de moeder dus waarom niet aan die van elkaar, je kan het maar proberen fout kan je er niet mee doen.
    veel sterkte volgende week.

    groetjes Talia
     

Deel Deze Pagina