Wat kost het plaatsen van een hangend toilet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

    Mamishka Bekend lid

    20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zowel in mijn badkamer als het toilet een staande wc. Vind het schoonmaken ervan vreselijk irritant, en aangezien we de badkamer opnieuw willen laten betegelen wil ik direct een hangend toilet plaatsen.

    Heeft iemamd van jullie dit pas laten doen? Wat vragen ze ongeveer voor alleen het plaatsem van zo een hangend toilet? Wij zorgen zelf voor al het materiaal.
     
  2. Feline88

    Feline88 Lid

    12 dec 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als jullie zelf alle materialen kopen moet je rekening houden met ongeveer 40 euro per uur. Met een toilet ophangen zijn ze ongeveer een halve dag bezig. Maar dan moet je hem wel zelf inboxen en betegelen.
     
  3. Mamishka

    Mamishka Bekend lid

    20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie Feline maar wat is inboxen precies??
     
  4. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Bij ons hebben ze het toilet beneden van staand naar hangend gemaakt. Ik schrok van de kosten. De afvoer moet verlegd worden en daarvoor moeten ze met een diamantboor een nieuw gat maken. Kosten alleen voor het gat verleggen 400 euro. :$
     
  5. nijntje1983

    nijntje1983 Fanatiek lid

    21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    wel eerst ff kijken of het kan! er moet wel ruimte zijn om het te doen nl.
    Bij een onderuitgang moet er idd een nieuw gat gemaakt worden en dan komt je pot uiteindelijk verder naar voren dan dat ie nu staat.
    Bij een achteruitgang komt ie op dezelfde aansluiting.

    Verder is een erg bekend probleem bij de rioolontstoppingsbedrijven dat er door een slechtere spoeling bij hangende toiletten (bij een hangend toilet zit er in het binnenwerk redelijk veel bochten) vaker verstoppingen komen. Vooral bij later geplaatste hangende toiletten.
     

Deel Deze Pagina