Ha dames! Ik heb een geboortebord die ik echt niet mooi vind, nu wil ik deze dus overschilderen. Tekenen/schilderen kan ik wel (en anders m’n zusje wel) maar ik kom er absoluut niet uit wat ik met deze vorm kan…. Hier zit vast wel een heel creatief iemand die me kan helpen We hebben qua kamer en kaartje etc een thema met beige, bosdieren en beren.
Misschien een beer schilderen in het gedeelte van vleugels en lijf, die een baby naast zich heeft op plek van baby in zak. En dan bij de poten van de ooievaar de naam? Of een beer met een baby wiegend in armen en dan in baby gedeelte de naam en bij de poten nog wat kleine bosdieren die toekijken.
Oh al leuke ideeën, dank! Er zit nog een klein bordje onder waar een naam op staat, die van onze dochter momenteel nog
Het moet opnieuw een geboortebord worden? Je kunt een vlinder maken ene vleugel waar de baby nu is en andere vleugel waar de ooievaar is en dan rechtsboven een wolk of zon met de naam van de baby in. Ander idee: Je schildert links waar de baby is een babydier en rechts een mama- of papadier. Type dier kan van alles zijn.
Ik zie bovenin een aantal bomen voor me, in het midden is dan ruimte voor bosdieren en links onderin een vijver/poeltje. Daaromheen misschien nog wat bosdiertjes. Ik ben nu wel erg benieuwd naar het eindresultaat
Hahaha ja moet alle spullen nog halen en moet t echt visualiseren… maar ik zal t zeker delen tegen die tijd!
Moet het bord zo op de stok blijven of is draaien ook een optie? Een (ruime) kwartslag gedraaid zie ik namelijk links een konijn, oren waar de poten vd ooievaar nu zijn. En dan rechts nog ruimte om er iets bij te verzinnen. Edit: bijvoorbeeld mandje vast met baby erin. Ofzo.
Ohhh Suzi ik zie dat je alweer bijna uitgerekend bent van de 2e, wat leuk!! Wat betreft het bord, een grote beer die een kleine beer vasthoud?
Nou dames, ik heb het toch simpel gehouden De zwarte verf droogt nog en er moet nog lak overheen maar dikke prima.
Ohhh suf van mij ook excuus!! Zag je topic post en toen dacht ik moet even reageren en wist nog van je vorige zwangerschap. Nu zie ik je volledige handtekening Uiteraard waanzinnig mooi nieuws jullie 3e kindje