hoi hoi allemaal, wij gaan over 4 weken op vakantie naar spanje met het vleigtuig. wie heeft er voor mij tips wat ik mee moet nemen voor in het vliegtuig en daar in spanje!! mn zoontje is dan 23mnd.. al vast bedankt....
Op mijn lijstje staat in ieder geval: - bedlampje + babyfoon - speen - boekjes - paracetamol zetpillen - thermometer - matrasje voor in het bedje - zonnebrand + aftersun En verder natuurlijk de gebruikelijke dingen als kleding, zwemspullen en toiletartikelen. Ik heb een lijstje liggen, waar ik, telkens als ik iets bedenk wat ik echt niet moet vergeten, het opschrijf. Ik ben van plan om in Spanje luiers, koekjes, limonade, emmertje/schepje, e.d. te kopen.
ik had ook op kinder info gekeken daar staan ook wel wat tips op! ik had tot nu toe: neusspray zetpillen termometer zonnebrand after sun kleding wat speelgoed luiers en billendoekjes sudocreme voor de rest weet ik het niet... iemand nog meer tips?????
Kadootje voor in het vliegtuig... Verder zit je niet in een derdewereldland dus alles is op de plaats van bestemming bij te kopen... Wij hadden teveel meegenomen, driekwart van de kleding hebben we niet gebruikt. Fijne vakantie!
Ik zou wel zelf luiers meenemen, want die zijn in Spanje belachelijk duur... En ze wegen weinig, als je ze los meeneemt kan je ze tussen de rest van je bagage verdelen.
Iets om op te zuigen (speen/snoepje/oid) voor tijdens het stijgen en landen, kindjes hebben nog niet door dat die pijnlijke druk op de oren weggaat als ze slikken
bedankt voor de reacties... die ors is ook wel goeie om mee te nemen voor de zekerhid.. voor in het vliegtuig haal in van die oordopjes bij de apotheek en neem een flesje drinken mee vor hem. luiers neem ik zelf mee en prop ik tussen de kleding.. kleren neem ik niet zo heel veel mee zodat het er nu naar uit zie hoef ik niet veel zomergoed mee te nemen...