ben wel benieuwd: voor de zwangere vrouwen: wat missen jullie het meest van voor het zwanger zijn? en voor degene die al zijn bevallen: wat missen jullie het meest van het zwanger zijn? mijn top 3: * op mijn buik kunnen slapen! * een nacht door slapen * mijn favo jurkje met hakken en een avondje cocktails drinken
* ook door kunnen slapen ( al is het maar voor 1 nacht ) * af en toe een sigaret met een lekker drankje ( alchol ) En ik denk dat ik na de bevalling het meeste ga missen * me mooie volle borsten
* Een lekker wijntje... * Tonijn(steak of carpaccio) * Niet zo moeilijk doen met eten (Jeetje zeg, het gaat echt allemaal over eten...!) Wat ik het meeste ga missen? Dat ik leven in me voel! Het is geweldig!
Ik mis het meeste een heerlijke rode biefstuk met kruidenboter, mmmmmmm maar goed nog een paar weken even doorzetten. Wat ik na de bevalling ga missen (was met mijn zoontje ook) is inderdaad het samen zijn met de baby die je nu voelt trappelen in je buik.
Goede sex! Het is nu allemaal veel gevoeliger dus 't moet allemaal voorzichtig pfff En ik mis mn carpaccio, biefstukje, steakje af en toe een lekker rood wijntje. Tja, je moet er iets voor over hebben! En dat heb ik hoor, met alle liefde!
echt heel stom maar vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben heb ik al trek in baileys... ik dronk het bijna nooit maar toch heb ik er onwijs trek ik verder mis ik: - lekker kunnen slapen - veeeeeeel kunnen lopen (bijv dagje stad) meer mis ik eigenlijk niet
wat ik nu mis: - 's nachts doorslapen - pijnloos lopen/ zitten/ liggen - broodje rosbieffffff (en biefstuk, varkenshaas etc..) Wat ik dalijk denk te gaan missen: - mn cupmaatje meer (van A naar Beter) - me mooi voelen en niet dik - Mensen die iets extra's voor je doen, omdat je zwanger bent (dat klinkt wel heel ego...*shame*)
Ik mis mijn hakken, mijn smirnofje op vrijdagavond met een lekker sigaretje Wat ik straks absoluut niet meer ga missen MAAGZUUR! hahahahahahaa
jaaa, ik ook niet, wat zal dat fijn zijn, zonder maagzuur! (Rennies zal zn omzet wel zien dalen als ik bevallen ben)
Wat ik mis: * een broodje filet american. * lekker door kunnen werken, zonder duizelig of misselijk te worden. Ik kan nu nog steeds op m'n buik liggen, maar als dat niet meer kan zal ik dat ook wel missen. Groetjes Tamara.
Wat ik nu mis: * Een lekker wijntje * Lekker knuffelen zoals voor de zwangerschap en dan vooral dat mijn mannetje weer eens lekker op mijn buikje durft te liggen! :-D Weet nog niet wat ik ga missen, hoop dit over een week of 4 a 6 wel te weten
Ook na je zwangerschap zal een nacht doorslapen niet meer zijn zoals je gewend was Wat mis ik het meest van het zwanger zijn? - De bewegingen in mijn buik, hopelijk voel ik de tweeling binnenkort ook druk bezig in mijn buik. Wat mis ik het meest nu ik weer zwanger ben? - Filet americain, dat heb ik de eerste weken na de bevalling echt elke dag gegeten, haha.
Ik mis eigenlijk niks... Biefstuk at ik toch altijd al doorbakken, en die paar maanden zonder carpaccio en wijn...ach, ik heb er nog geen seconde wakker van gelegen. Wat wel fijn zou zijn, is weer eens een nachtje aan één stuk slapen zonder 80x uit bed moeten om te plassen
Wat ik het meeste miste was het leven in mijn buik. Wat heerlijk was weer alles lekker kunnen eten en mijn moppie in mijn armen houden en knuffelen. En weer lekker mijn eigen lijf terug hebben!
Ik mis het gewoon alles kunnen doen zonder dat je snel moe wordt of ergens last van krijgt. Het lekker slapen 's nachts. Biertjes drinken en stappen mis ik totaal niet, alsof mijn hele gedachtengang omgeschakeld is naar het moeder worden. Zal nog wel terugkomen denk ik als mijn meisje er eenmaal is
Ik mis de stabiliteit in mijn bekken Maar ik merk dat ik nu steeds vaker aan een wijntje zit te denken en dan helemaal met een lekkere tonijnsteak of biekstukje. Nog even... Wat ik ga missen is zeker het getrappel in mijn buik en mijn borsten. Dat gaat mijn man denk ik ook hihi