Wat moet ik doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Krissa, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hallo ALlemaal,

    Ik wil graag even van de mogelijkheid gebruik maken om mijn hart te luchten.
    Op dit moment is alles zeer verwarrend.

    Begin april ben ik met de pil gestopt aangezien mijn man en ik graag kinderen willen en de pil het toch niet helemaal was voor mij. Na een jaar voelde het niet goed meer.

    De eerste keer ongi na de pil was na 42 dagen terwijl ik voor de pil een cyclus had van 34 dagen. Ontpillen, kan, maar na die keer ben ik al weer bijna 9 weken verder en nog steeds niet ongi, maar ook nergens last van.

    Heb wel al een aantal testen gedaan, 1 was vorige week heel licht posi en we wisten niet wat we ermee moesten, nu vanochtend nog een gedaan en die was negatief. Wel steken rechts in mijn buik maar ook niet zo heftig als normaal.

    Ik weet nu even niet wat ik moet doen. Kun je zelf ongi oproepen? Of moet ik echt naar de huisarts? Over een week gaan we op vakantie en dan wil ik wel weten waar we aan toe zijn.

    Heeft iemand goede raad, en sorry voor het lange verhaal. Ik zit er ondertussen echt wel mee.

    Groetjes,
    Krissa
     
  2. jeslin

    jeslin Actief lid

    19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Nou ja ik zou zeker naar de huisarts gaan,als ik op vakantie ging wilde ik ook wel weten hoe het zat,stel je voor word je op vakantie ineens ongesteld wil je dan wel graag weten.
    En meschien kan de huisarts je wel verder helpen.
    Veel succes en een prettige vakantie.
    groetjes jeslin
     
  3. Afina80

    Afina80 Actief lid

    17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Dat is heel normaal met ontpillen hoor, wel heel vervelend natuurlijk!
    Ik heb het ook en ben ook bij de HA geweest maar die zegt als het na een half jaar nog niet normaal is terug komen, dussse sterkte
     
  4. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    het beste is denk ik naar de huisarts gaan, bij de etos heb je vitamines zwanger worden van het etos merk, deze helpt ook je cyclus op orde te brengen en zo heb je nog meer dingen bij de drogist, of het werkt weet ik niet, maar zijn ook gewoon vitamines dus kwaad kan het iig nooit!

    succes
    groetjes rebbel
     
  5. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    das heel normaal bij ontpillen ik was september 2005 al gestopt en toen werd ik in het begin wel ongie wel pas na 5 a 6 weken en na 8maanden ben ik toen 3 maanden niet ongie geweest!
    das wel balen want je hele hormonen zijn door de war ik heb nu pas sinds een half jaar dat ik gewoon weer omgie word!
    k ben alleen wel in januari zwanger geweest..... en toen ook weer n hele tijd niet ongie egweest toen het vruchtje al weg was zeg maar... en nu ben ik sinds 2keer weer gewoon ongie geworden dus het kan gewoon heel lang duren ik was na anderhalf jaar weer gewoon elke maand ongie

    succes!

    maar ik zou tog heel even naar de ha gaan die kan je gerust stellen etc....

    groetjes en een hele fijne vakantie!
     
  6. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Bedankt voor jullie reacties.

    MOrgen ga ik de huisarts maar eens even bellen.
    Wel vervelemd dat dit allemaal door de pil komt, zonder dat je daar eigenlijk voordat je begint iets over kunt vinden. Helaas kunnen we het niet terug draaien maar ik denk dat de pil voor mij geen optie meer is.

    De hormonen van de etos klinken interessant, krijg je in ieder geval voldoende hormonen binnen en kwaad kan het inderdaad nooit. Slik nu alleen foliumzuur maar misschien is dat beter.

    Dank jullie wel, ik heb toch nu wat meer zekerheid in mijn eigen gedachten dat het met de pil te maken heeft.

    Groetjes,
    Krissa
     
  7. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    ik vrees dat de huisarts niet zoveel voor je kan doen! Ik denk dat ie je naar huis stuurt met dat je nog maar even af moet wachten.
     

Deel Deze Pagina