Wat moet ik doen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marissie82, 20 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ik zit met een dilemma. Deze maand wilden wij onze cryo laten ontdooien. En nu ben ik aan het wachten op mijn menstruatie die maar niet komt. Vandaag cd46. Nog nooit eerder duurde het zo lang (niet na stoppen pil en na de bevalling). Mijn cyclus is altijd wat onregelmatig geweest en na de bevalling meestal rond de 35-36 dagen.
    Afgelopen maandag contact gehad met het ziekenhuis, ze hebben toen een echo gemaakt. De verpleegkundige zei dat de menstruatie eraan komt. Dat gevoel heb ik al 2 weken (veel krampen, korrelige afscheiding). Tot nu toe kan de rode vlag nog niet uit. Ik geloof ook niet meer dat het spontaan komt.
    Zal ik het dmv medicatie gaan opwekken of moet ik toch nog geduld hebben?
    Oja, ik gebruik geen ovulatietesten en ik ben niet zwanger. Iemand enig idee hoe het kan dat mijn cyclus ineens zo lang is? Ik maak mij zelfs zorgen dat er iets met mijn lichaam is.
     
  2. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Kan je helaas niet helpen maar wel sterkte wensen. Ik wacht ook op ongesteldheid die maar niet komt. Snap ook niet waarom. Had allang moeten gebeuren. Hoop dat we samen snel ongesteld worden en door kunnen.
    Succes.
     
    Marissie82 vindt dit leuk.
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Je cyclus mag wat afwijken, al is dit wel heel veel. Afgelopen maandag nog laten checken dus weer bellen lijkt me Zinloos.

    Is het er ondertussen al? Anders denk ik wel gewoon geduld hebben
     
  4. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Gisteren was er nog niks en heb ik weer contact gehad met het ziekenhuis. Gisteren ook gelijk gestart met een provera kuur van 10 dagen. Ik blijf het vreemd vinden dat dit "ineens" zo is! Ik had graag de bloedwaarden willen weten, maar arts vond dat niet nodig. Nu afwachten wanneer het komt!
     
  5. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ben jij al ongesteld??
     
  6. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Nee helaas. Maandag mag ik gelukkig voor een echo komen.

    Jij aan de provera?
     
  7. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Balen :(, hopelijk maandag meer duidelijkheid!! Hier lijkt de menstruatie al te starten. Zo snel had ik niet verwacht. Dus net even contact met het ziekenhuis gehad. Zet het door stoppen met de provera en starten met progynova! Eindelijk kunnen we verder!! Veel succes maandag!
     
  8. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Wat fijn hopelijk snel beginnen dan.
     

Deel Deze Pagina