Wat moet ik nou doen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liekje22, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Hallo,

Ik moet dit ff kwijt en tis nogal wat. Vorige week zaterdag had ik door stress last van harde buiken. Dus me vk gebelt, en ff laten checken of er niks aan de hand was. Gelukkig was dit niet het geval, maar moest wel ff mijn urine laten onderzoeken. Daaruit bleek dat ik wat eiwitten in me urine had en kreeg antibiotica voor een eventuele blaasontsteking. Ik zou me na een dag beter moeten voelen, maar zondag ging het slechter en voelde ik me erg ziek. Maandagochtend weer de vk gebelt, en die kwam toch maar ff kijken. Met de kleine ging alles gelukkig goed, en er was ook geen ontsluiting, gelukkig. Maar toch stuurde ze me door naar het ziekenhuis om even na te kijken of ik geen hellp of iets dergelijks zou hebben. Gelukkig was alles goed, en ook het vruchtwater was goed, geen lekages enzo. Wel het advies gekregen om het rustig aan te doen en moest stress verminderen. Nou ging het een aantal dagen wat beter, wel moe, maar dat was niet zo erg. Nou stond er vandaag ineens politie voor me neus. Ze zeiden dat het uit was met me vriend, dat hij hoge schulden had en wouden wel eens weten wat er aan de hand was. Voor zover ik weer zijn wij gewoon bij elkaar, heeft hij geen hoge schulden. Nu word er een onderzoek ingesteld tegen ons, omdat ze denken dat mijn vader de vader van mijn kind is. Hoe erg is dat. Ik weet me echt geen raad meer op dit moment. Heb sinds vanmiddag weer veel last van me buik en me rug. En ontspannen... tja dat lukt nu niet. Tis een lang verhaal maar ik moet het kwijt... Ben zo bang dat t mis gaat :(

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Sorry, ik weet niet hoe ik moet reageren. Ik vind het een raar verhaal. Ik wens je in ieder geval sterkte. In je 26e week gaat het niet zo snel mis.

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Huh? De politie aan de deur, omdat het uit is met je vriend en hij schulden heeft en je vader de vader van je kind zou zijn?
    Vreemd verhaal...was het wel echt politie?

4. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja een raar verhaal is het zeker. Er worden allerlei dingen gezegt zowel door mijn familie als het zijne. En allemaal dingen die niet waar zijn. Nu krijgen we ineens politie op ons dak en word er een onderzoek naar ons ingesteld. Het klopt gewoon niet, maar wat... Ik weet het niet

Er word gezegt dat het uit is, maar dat is het dus niet. Er worden roddels verspreid al vanaf het moment dat ik zwanger ben, dat het kind niet van mijn vriend is, maar van mijn vader. Dit is bullshit. Ik weet zeker dat het kind van mijn vriend is, maar de omgeving en dus ook de politie denken van niet.

Mijn vader heeft de politie gebelt om te checken en idd waren ze geweest en wel van de afdeling jeugd en delicten. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen....

5. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Het is wel vaag dat de politie daar voor aan je deur komt.
    Waar was je vriend op dat moment dan?
    Heb je al aan je vriend gevraagt waar al die verhalen van daan komen?
    En wie zou dan de politie ingeschakeld hebben heb je daar al over na gedacht ?
    Als ik jou was zou ik maar achter halen wie die persoon is geweest die de politie op je dak heeft gestuurt.
    En ik zou me niet zo erg veel druk maken over of het fout kan gaan wandt je ben al meer als over de helft je moet alleen wel rustig doen en ook ik snap dat , dat nu niet zomaar gaat.
    Maar je zal toch een keuze moeten maken.
    En waarom zeggen ze dat het kindje van je vader kan zijn?
    Heb je sexueelcontact met je vader gehad dan?
    Verder wens ik je veel succes en probeer je rustig te houden.
    Groetjes

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.054
    7.998
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dit is echt wel heel erg raar zeg.... nja, weet je wat, dan stellen ze toch lekker een onderzoek in, laat hun hun tijd maar verkloten hoor. Willen ze ene DNA test doen, ach, ze gaan hun gang maar, jij weet beter toch!

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    De politie komt dit soort dingen niet zomaar aan de deur verkondigen. Er moet meer aan vooraf zijn gegaan. Daarnaast val je niet meer onder jeugd en dit soort dingen vertellen ze nooit aan de deur maar altijd in een gesprek wat ze met je aangaan. Jij zou in deze het slachtoffer zijn namelijk volgens de politie en dan zo je ook een begeleider aangewezen krijgen. Ik blijf het allemaal vreemd vinden.

Wat betreft je zwangerschap. Probeer je fysiek rustig te houden en onthou dat het niet zomaar mis gaat in de 26e week. Informeer je vk of gyn over de gang van zaken zodat zij op de hoogte zijn en direct kunnen reageren mocht er wel iets zijn.

8. Niet meer actief

:-k Snap er weinig van.. :-k

- Je vriend heeft schulden en daarom komt de politie aan de deur omdat de politie wil weten wat er aan de hand is?
    - 'Ze' denken dat jou vader de vader is van het kindje in je buik?

Wie zijn 'ze' en waarom zou het de politie interesseren wie de biologische vader van je kind is?

9. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    jeetje wat een vreemd verhaal.. ! raar ja dat zulke mensen rare verhalen gaan vertellen , lekker begin nu je straks bijna moeder wordt..
    maar er moet toch een reden zijn waarom deze mensen zulke verhalen vertellen..?

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi Lieke,

omdat je verhaal op z'n best nogal opmerkelijk is te noemen, heb ik even je andere posts bekeken en daarin zie ik terug dat het de afgelopen tijd af en aan is geweest met je vriend. En het milieu waaruit hij komt, lijkt me op z'n zachtst gezegd een beetje crimineel...
    Al;s het echt allemaal waar is wat je schrijft, denk ik dat je er verstandig aan doet professionele hulp in te schakelen, zeker omdat je vriend en zijn familie nogal rare acties zouden kunnen uithalen
    Voor jonge-moedersopvang kun je terecht bij het Fiom, maar (als je er huisvesting en bijbehorende begeleiding bij wilt), ook bij de organisatie waar ik werk: timon. Je kunt info vinden op www.timon.nl We zijn christelijk, maar iedereen is welkom en alle levensovertuigingen worden gerespecteerd... Voordeel van Timon is dat je op een geheime locatie opgevangen kunt worden. Je krijgt een eigen appartementje voor jou en je kind.
    Succes.

11. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi hoi

ook ik vind idd dit verhaal, een heel erg raar verhaal!

ik snap er niet veel van...

en idd ook je eerdere post al bekeken en denk net zoals hierboven is geschreven dat je hulp moet gaan zoeken, en sorry dat ik het zeg, maar zo gauw mogelijk bij je vriend weg moet gaan!

12. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja meewerken doe ik zo ie zo wel, want ik heb niks gedaan. Het verhaal klopt niet, maar tis wel zo gebeurt.

Al vanaf het moment dat mijn familie weet dat ik zwanger ben word er gezegt dat het kind niet van mijn vriend is, maar van mijn eigen vader. Dit denken ze, omdat zijn vader zijn zussen misbruikt heeft, en omdat ik met me vader altijd naar een verjaardag ging, omdat mijn moeder geen zin had. Dat is ook terecht gekomen bij mijn schoonfamilie.

Gister stond de politie voor de door en die vroegen aan me vader of ze ff binnen mochten komen omdat ze een gesprek wilden over mij. Ik was ook thuis en dus werd ik erbij gehaald. Ze zeiden dat het niet goed ging tussen mij en mijn vriend, dat we uit elkaar waren, dat hij hoge schulden heeft, en het kind niet van hem zou zijn. Later zijn ze ook bij mijn vriend geweest, en ook daar hebben ze vertelt dat ze een onderzoek gaan instellen. Maar ik kan niet geloven dat dit de enige reden is. De politie komt toch niet zomaar, als een relatie niet goed zou gaan. Bij ons gaat het juist wel goed, met ups en downs. Ze proberen ons uitelkaar te krijgen, en je zou er bijna aan toe gaan geven, om van het gezeik af te zijn. Ik trek dit niet, en mijn lichaam ook niet. Straks komt de wijkagent want me vader gaat dit uit laten zoeken. Ben bang dat we straks dingen moeten of gaan doen die we eigenlijk niet willen. Mijn vriend wil bij mij en die kleine blijven en ik wil ook bij hem blijven, maar zo kan het toch ook niet doorgaan.

13. raspberry

Blijft vreemd dat je direct de zedenpolitie voor de deur hebt staan: dan is er blijkbaar door iemand een aangifte gedaan? In andere gevallen zou namelijk eerst de Kinderbescherming in beeld komen.

Ik zou gewoon maar meewerken: jij hebt blijkbaar niets te verbergen. Ik zou er wel op staan dat je duidelijkheid krijgt dan.
    Op hoe het de afgelopen tijd met je vriend zelf ook gegaan is, zou ik zeggen: kappen met hem! Zorg dat je hulp krijgt en begeleiding bij het zorgen voor je kindje, want dit is een situatie waar je alleen niet uit gaat komen...

14. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja dat idd, maar t was mijn opa (om het zo maar te zeggen) en daarom denken ze dat mijn vader dat ook doet, maar dat heeft hij echt nog nooit gedaan. Zo is hij niet. Maar goed eenmaal een zonde bok altijd een zondebok he?

Ik heb al een afspraak met maatschappelijk werk, dus hoop dat zij in ieder geval luistert en mij misschien kan helpen.

15. raspberry

Verstandig en sterkte ermee!

16. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wat een verhaal.

sterkte in ieder geval.

17. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    meid, heel veel sterkte.

probeer jezelf en je kindje op nummer 1 te zetten, en regelmatig je rust te nemen.
    heel goed dat je maatschappelijke hulp krijgt. meer kun je ook niet doen, verder is het afwachten.

jij kent de waarheid, en probeer samen met je vriend te zorgen voor een veilig nestje voor jullie kindje. dat is het enige dat echt belangrijk is nu.

18. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Ik ben het met jullie helemaal eens.
    Iets ontbreekt in dit verhaal.
    Zover ik weet komt de politie niet zomaar zonder beschuldinging of aanklacht.
    En de politie komt helemaal niet als het niet goed gaat tussen je vriend en jou.
    Ze komen dan alleen als er huiselijk geweld is en als ik het goed lees wonen jullie niet eens bij elkaar.
    En over zijn schulden daar is de politie ook niet voor .
    Alleen als het gaat om openstaande bekeuringen of een misdrijf.
    En de politie doet alleen wat als blijkt dat je vader de vader is van kindje als je zelf daar een aanklscht voor tegen hem indient .
    De politie heeft volgens mij wel wat beters te doen.
    Dan zich met een famelie kwestie bezig te houden.
    En je bent 22 jaar dus voor de wet ben je volwassen.
    Ik vindt het ook allemaal raar over je vriend als hij dit erg vindt en voor jou en je baby gaat dan gaat hij hoog persoonlijk naar de politie om verhaal te halen.
    En dan zegt hij tegen zijn famelie dat ze de pot op kunnen wandt jij en je kindje zijn belangrijker.
    Dus als ik jou was zou ik maar goed nadenken over hoe sterk jou relatei is met de vader van ke kindje.
    En verder veel sterke en succes.
    Groetjes

19. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja het is idd maar raar, dat ze zomaar ineens voor de deur staan. Ik heb geen aanklacht ingedient tegen wie dan ook, dus van mij komt het niet. Mijn vriend is de vader van de baby en dat weet ik 100% zeker.

Toch ben ik bang dat hij voor zijn familie kiest. Van de week was ik namelijk erg beroerd en liet de vk langskomen. Hij deed heel erg vreemd, en alleen toen ik hem zei dat hij interesse moest tonen deed hij dat. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ben ook erg bang dat zijn familie er alles aan zal doen om het kind bij mij weg te halen. Ik woon op dit moment nog bij mijn ouders, en ben bezig met een eigen plekje, maar die vallen ook niet uit de lucht. Daarnaast heb ik op dit moment ook geen inkomen. Maandag heb ik een afspraak bij maatschappelijk werk.

Ik weet niet wat er is, maar dat het niet klopt is een ding dat zeker is. En mijn vriend haalt ook geen verhaal bij de politie, of praat erover dus erg raar en vaag allemaal. Mijn vader gaat er nu achteraan, terwijl mijn vriend dat eigenlijk zou moeten doen.

20. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48

Deel Deze Pagina