Wat nu weer.........

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jody79, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hallo meiden!

    Wat ik nu toch weer heb:

    Sinds gisteren heb ik heeeel erg last van mijn huid op mijn schouders en de bovenaan mijn rug. Alsof het heel erg verbrand is, weet je wel.
    Ik kan er niets op hebben. Het liefste trek ik alles uit. Bh-bandjes, t- shirts, enz. alles is irritant. Ook in bed. Het dekbed en de kussen zijn ook vervelend.

    Ik heb mijn partner er al naar laten kijken, maar die ziet niets raars. Als hij er heel zacht over heen wrijft wil ik dat hij stopt, terwijl ik daar normaal geen genoeg van kan krijgen. Wel valt het me op dat ik op de vreemdste plaatsen heel kleine puistjes heb. Van die speldenknopjes zeg maar. Wat moet ik hier nu weer mee?

    Ik hoop dat iemand kan helpen...

    Liefs Jody
     
  2. mesaana

    mesaana Actief lid

    15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Jody, ik heb werkelijk waar geen enkel idee, maar is dit niet meer een vraag voor de HA?
     
  3. Nora1977

    Nora1977 Actief lid

    30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    jody79

    weetje dit had ik ook met onze 1e kindje maarja dat was in de zomer toen, zwete me rot...bleek dat ik alleen op mijn voet van die hele kleine witte pukkeltjes had, als ik die dan uit kneep kwam er vocht uit.
    de huisarts zei toen dat het gewoon vocht ophoping was. ga langs de huisarts om het even na te vragen.
     

Deel Deze Pagina