De vraag staat er al: wat staat er op jullie verlanglijstje voor de feestdagen? Ben op zoek naar inspiratie.
Saboteur duel Pink ribbon armband Waterschaal voor de vogels Vetbollen voor de vogels Vogelpindakaas Mystery stories Boek van M.J Arlidge: jouw kind is de volgende Cadeaubon van intratuin Cadeaubon van Cotton club
Armani - my way Boek Geurkaarsen Mascara Cadeaubon van my jewellery Fashion cheque Chocoladeletter van Tony chocolonely
Instax mini camera + accessoires Koffietafelboek Gin + ginkruiden Handtas Hitster Horloge Gegraveerde champagnekurk Draadloze telefoonoplader (ga ik uiteraard niet allemaal krijgen ik houd gewoon het hele jaar een lijstje bij)
Zou het leuk vinden als de lego kerstman er op kan. Maar die is niet op voorraad. Verder geen wensen. Ben niet van de parfum, meeste geuren zijn te sterk. Geef weinig om sieraden/ tassen/ alcohol dus geen idee. Misschien op creatief gebied maar kan niks bedenken. Heb ook niks nodig Heb wel lol om dingen te bedenken voor man en zoon
Een strijkvrij tafelkleed Een knoflookpers (vandaag brak ik m ineens door midden. Ik voel me wel heel sterk nu) Chocoladeletter
Weekje IJsland. Maar dat zal ik wel niet krijgen Ik heb eigenlijk nooit een verlanglijstje. Ik lees even mee, misschien zie ik nog iets waarvan ik denk: ja, dat kan ik vragen. Misschien krijg ik dan wel wat voor kerst dit jaar.
Ik maak mijn eigen lijstje en koop mijn eigen cadeaus vind ik echt ideaal want ik hou ervan om zelf mijn spullen en de kleuren uit te zoeken. - sjaal IRO (al in huis) - oogschaduw Charlotte tilbury - sokken ALO - sportlegging - nutribullet - klein wafelijzer - goede chocolade Verder hou ik zalando lounge in de gaten voor een pyjama en leren handschoenen.
Ik hou het hele jaar een lijstje bij. Daar staat nu het volgende op: Kerstlego Hoes voor mijn stootkussen Sjoelbak Luchtje Handtas Rituals gezichtsmasker Rituals coconut bath Badkussen Kookboek Zoete zooi
Ik vraag tot nu toe alleen een nieuw bandje voor mijn horloge. Maar met mijn verjaardag, sinterklaas én kerst in december lees ik even mee voor wat meer inspiratie!
Tot nu toe Rituals doucheschuim en een snuddie. Had er een hele mooie kandelaar/lantaarn op poten op staan die ik had gezien bij Cranenbroek maar toch er af gehaald; geen plaats voor nu met de box en erna ook niet handig met een kleine die dan gaat kruipen en erna lopen.
Op mijn kerstverlanglijstje staat: Een zachte badjas Kleurboek van kleurlab het magische bos en nog een met gnomes en elfjes Geurkaars van Yankee candle Kleine portemonnaie Kleine zwarte handtas
Voor Sinterklaas (lootjes trekken 25 euro): - badkussen - borduurpakketten - hals lampje (voor borduren op de bank) - roller coaster tycoon voor de switch Voor kerst en mijn verjaardag (dat is met kerst) aangevuld met: - ledkaarsen - hue lampen - verzwaringsdeken - zijde bloemen
Parfum, een boek, sieraden en nog wat dingen. En surprise!!!! Ik weet nu al dat ik dat ga krijgen van Sint en de kerstman!!! ik heb het nl allemaal al gekocht en het staat al klaar naast mijn bed
Wij.doen geen cadeaus voor elkaar met kerst. Periode wordt al duur genoeg en we hebben tickets voor de GP van Zandvoort voor komend jaar.
Yoga sokken Specifieke doos van stackers voor sieraden Broche van top vintage Politically correct bedtime stories Lunchbox van boho tiffin Knutselspullen Schmink spullen
De stackers sieraden doos heb ik ook. Wordt er nog steeds iedere keer blij van als ik mijn bakjes bekijk, vind het een leuk concept. Heb ze indertijd in aanbieding kunnen halen bij Amazon.