Sinterklaas wat ik weet dat ik krijg: Adventskalender notenshop Klein notebook uitwisbaar a7 voor het werk RVS sushi stokjes mini bloempotjes van nijntje een etui met speelkaarten erin Wat er nog op staat voor de feestdagen/mijn verjaardag: een leuk deegmesje om brood mee in te snijden Het nieuwste: Hoe overleef ik boek broodrijs mandje
Vind ik niet perse gek hoor. Mijn dochters weten nog wel wat te verzinnen, maar mijn zoons hebben daar ook wel moeite mee hoor.
Iets niet kunnen verzinnen snap ik ook nog wel haha maar dan ook echt zeggen van ik hoef niks kan ik me niet voorstellen. Ik denk dat we nog teveel in de speelgoed fase hiervoor zitten
Als je niks kan verzinnen dan heb je niks nodig. Persoonlijk ben ik niet blij met meer spullen die ik niet nodig heb. Dus dan vraag ik iets voor een goed doel. Snap dat het voor kinderen wel anders is. Zeker in de speelgoedfase.
Eens hoor wij zijn ook absoluut zelf zo maar een kind is wel anders. Wat we sowieso vaak voor haar doen is tweedehands zoeken. Niet alles hoeft nieuw te zijn en zo gaan we zelfs in de speelgoed fase nog een beetje goed om met de wereld.
Nope. Jongste (10) ook niet hoor die geeft echt 0,0 om spullen, maar voor hem toevallig iets gevonden waarvan ik weet dat hij het gaaf gaat vinden dus krijgt hij wat. Oudste is 19 en koopt zelf wat ze wil, en dat zijn vaak dingen die persoonlijk zijn, kunst, of vintage dingen via vinted of kringloop. Dus die kan geen kant en klaar lijstje aanleveren.
Klopt. Ze koopt zelf wat ze wil op conventies, bij kringlopen enzo. Standaard cadeaus boeien haar echt niet. En dat geldt voor ons allevier. Hebben ook geen familie verder, vieren alles alleen met ons gezin dus we hoeven ook niet krampachtig dingen te verzinnen gelukkig.
Hier zijn ze 13, 16 en 18 en hoor ik ze dat ook zeker niet zeggen hoor. Des te meer des te beter als het aan mijn oudste ligt.
Heel tof dat ze zo van de kringlopen en vintage spullen is maar dat is idd lastig ook voor een ander om dan te kiezen wat iemand leuk vind.
Meestal schiet ik behoorlijk raak als ik iets tegen kom bij de kringloop, ken haar interesses goed. Veel van wat er in haar kasten staat heb ik ook gevonden voor haar Komende weken maar even bewaren als ik iets vind voor haar.
Ze vindt het fijn dat ze nu alles zelf kan betalen dus ik mag gewoon niets meer kopen voor haar Is ook voor het eerst hoor dit jaar dat ze oprecht niets hoeft.
Haha Dat vinden die van 11 en 16 hier ook. Mama is hier de enige die niet op spullen gericht is lijkt het.
Ik weet het voor mezelf niet echt. Misschien een paar nieuwe sloffen. Voor man zit ik te denken aan One Piece Lego. Ik moet alleen nog even een manier vinden hoe dat stiekem te doen want het bedrag is te hoog om onopgemerkt te blijven... #FirstWorldProblems
Nou moet helaas eerlijk zeggen dat ze het wel van mij hebben .. En heb de afgelopen maand last van koopziekte oid, want zie overal nieuwe leuke dingen. Gelukkig koop ik normaal niet zo vaak wat voor mijzelf.
Oh maar dat doe ik inmiddels wel hoor heb mezelf van de week alvast getrakteerd op dit jurkje voor de feestdagen