Wat te doen tegen misselijkheid??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Anniej, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    Ha meiden,

Ik heb even jullie advies nodig. Tijdens deze zwangerschap ben ik de HELE dag door misselijk! Niet altijd overgeven, maar wel dat gevoel. Ook geen honger, terwijl ik wel steeds kleine beetjes probeer te eten. Het is echt afschuwelijk. Voel me er zo beroerd door.
    Ik kan ook niet steeds gaan liggen ofzo, ivm mijn zoontje van 2 jaar die rondloopt.

Morgenavond zou ik met 2 vriendinnen uit eten gaan, maar ik ben bang dat ik niks door mn keel krijg en mss zelfs moet overgeven.
    Maar ik wil tegen hen nog niet zeggen dat ik zwanger ben...
    Ook krijg ik een logee van de week...waar ik het ook nog niet tegen wil vertellen!

Hoe doen jullie dat? Wat doen jullie tegen de misselijkheid??
    Of zijn er misschien ook medicijnen voor? En wat gebruiken jullie evt. als smoes als je in bijzijn van anderen moet overgeven terwijl ze het nog niet mogen weten?
    Ik weet het echt ff niet meer...

Hoop dat jullie tips hebben!!!
    Alvast bedankt!

2. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    heb het ook gehad in maar wel in combi met maagzuur!!!

kreeg antigel?

rennie`s werkten het beste tegen beide

3. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hoi!

Op aanraden van mijn vs had ik gembercapsules gekocht. Bij de Etos, iets van 7,95 voor een potje. Dit heeft een maagversterkende werking en werkte bij mij heel goed!

succes!
    xxx

4. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    o..vs moet vk zijn ---verloskundige

5. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Bij mij hielpen vitamine B6 pillen erg goed!!

6. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Bij mij hielpen witte ongebranden amandelen ...gewoon een paar opkauwen en de misselijkheid en maagzuur verdwenen als sneeuw voor de zon....en eh wat ik zou vertellen als ik toch moest overgeven en ik wilde niet dat iemand wist dat ik zwanger was .....dat ik de dag ervoor iets verkeerds gegeten heb en me daardoor al een paar uur niet zo lekker voel...is ook direkt weer een goed excuus om niet zoveel te hoeven eten..

7. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    Thanx meiden, voor alle tips:)
    Kheb gembercapsules gekocht gister, en kmoet zeggen dat het een stuk beter gaat!!:) Heerlijk!

Deel Deze Pagina