Wat vind jij de minst leuke dag van de week?

Discussie in 'De lounge' gestart door Waxinelichtjes, 21 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vind jij de minst leuke dag van de week?

  1. Maandag

    43 stem(men)
    40,2%
  2. Dinsdag

    17 stem(men)
    15,9%
  3. Woensdag

    13 stem(men)
    12,1%
  4. Donderdag

    28 stem(men)
    26,2%
  5. Vrijdag

    8 stem(men)
    7,5%
  6. Zaterdag

    1 stem(men)
    0,9%
  7. Zondag

    4 stem(men)
    3,7%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik zit op een stoel in de keuken.. moe en chagrijnig. 4 uur slaap gehad en nog een knetterlange dag voor mij met 2 kinderen (help:oops::roflmao:). En ik bedacht mij:
    Donderdag is mijn minst favoriete dag. Toe aan weekend maar het is nog lang geen zaterdag:confused:

    Wat is jouw minst favoriete dag?
     
  2. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Maandag! Altijd weer zo wennen na het weekend.
     
    Salentein en Riette89 vinden dit leuk.
  3. Sophie221

    Sophie221 Bekend lid

    11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Ook de donderdag. En om dezelfde reden als jij ;) lange dag met de kinderen die erg moe zijn na twee lange dagen opvang. Altijd genieten die donderdag ;)
     
  4. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Vrijdag!
    Ik werk ma-di-vrijdag en die vrijdag is altijd lastig na 2 vrije dagen. Helemaal omdat mijn man dan vrij is en ik het dus ongezellig vind als ik dan (vaak halverwege de dag) moet gaan werken. Meestal werk ik ook in de avond op vrijdag dus dan eet ik ook nog eens niet thuis. Kom ik pas thuis als de kinderen al slapen dus die zie ik dan de hele dag niet. Nouja. Stomme dag dus.
     
  5. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.588
    6.557
    113
    Vrouw
    Dinsdag.. mijn eerste werkdag van de week en het weekend lijkt dan altijd nog zo ver weg.
     
  6. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.715
    1.529
    113
    Vrouw
    Thuis
    Zondag met stip op 1 ,geen moer te doen hier op het dorp, bussen rijden niet zo vaak als doordeweeks.De mensen hier op het dorp bekijken je heel anders op zondag als op andere dagen want ik doe geen rok aan en ik ga niet naar de kerk.Koopzondag doen ze hier niet aan,ook de dichtstbijzijnde stad niet ,1 keer per maand of rond de feestdagen een keer extra.Op de zondag mis ik mijn vorige woonplaats het meest, daar was altijd wel wat te doen.
     
  7. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.363
    113
    Woensdag, dan is heeft mijn zoon vrij van de psz en dat vindt hij merkbaar niet zo tof. En verder is het een sportavond en moet ik altijd chauffeuren.
    Maar dit is gewoon een iets mindere dag dan de rest. Het is geen hele vervelende dag ofzo.

    Voorheen was het de donderdag. Dan danste mijn dochter een uurtje (niet naast de deur), dus dan moest ik altijd de tijd volmaken tot ze klaar was en kon tussendoor niet naar huis (terwijl ik een peuter op sleeptouw had). Maar nu zit ze in een andere leeftijdscategorie en danst ze op vrijdag 2 uur. En ze rijdt terug met een vriendinnetje. Dus de donderdag is weer heel relaxed.
     
  8. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.054
    3.521
    113
    Vrouw
    De dinsdag. Is mijn eerste werkdag van de week en altijd erg druk (op het werk maar ook daarna). Komende weken ook elke dinsdagavond werkgerelateerde bijeenkomsten, dus dat worden dagen van 12 uur en meer werken.
     
  9. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    De vrijdag. Dan moet de jongste alleen de ochtend naar school en de middelste ook de middag, dan is het rennen en vliegen met iedereen voor de lunch. Dat doen we bij schoonouders die dicht bij school wonen. En daarna de middelste weer ophalen Baby raakt daar dan weer van overprikkelt, dus is huilerig de hele dag.
     
  10. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.829
    1.677
    113
    Vrouw
    Woensdag...
    De enige dag die ik zeker vrij ben. (Werk onregelmatig)
    Maar peuter moet naar psz. (Hij vindt het er niet leuk, dus ik geniet ook niet echt van de vrije uurtjes)
    De woensdagmiddag die soms een eeuwigheid duurt als kleuter geen speeldate heeft en aan het eind vd middag moet hij naar zwemles....

    Vrijdag ook, als ik late dienst heb. Kids moeten zo vlak voor het weekend tot 18.00 naar de opvang, we kunnen niet als gezin het weekend inluiden (lees: patat oid op de bank, bij de tv)
     
  11. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ook de donderdag. Is al jaaaaren zo. Ik ging op donderdag altijd naar m'n vader en op vrijdag weer naar m'n moeder. Altijd een gesleep met kleding en toen ik naar de middelbare school ging met boeken erbij. Verschrikkelijk.
     
  12. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.082
    15.607
    113
    Vrouw
    Donderdag zonder twijfel.
    Woensdag en vrijdag thuis dus tis zo eentje van moeten :D
     
  13. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Absoluut donderdag.
    Op donderdag ben ik altijd moe, kinderen ook.
    Het is mijn langste werkdag en daarna is het haasten voor sport van de kids, eten etc.
    Altijd heel blij als het weer vrijdag is
     
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb momenteel geen minst favoriete dag.
    Maar vind momenteel de donderdag wel erg vervelend.
    C is vreselijk oververmoeid en is dan om 14:00 uur uit.
    Tot 19:00 uur is het constant strijd, discussiëren over alles en een grote mond hebben.
    Het gebeurd dan ook regelmatig dat ik om 18:30 al zeg dat het bedtijd is.
     
  15. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    De maandag! Ik werk maandagochtend en dinsdag en donderdag tot half 3. Maar die maandagmiddag vind ik niets. Om 13 uur de jongsten halen en om 15.15 uur de oudste. En ik weet niet goed waarom, maar elke keer weer kan ik mijn draai niet vinden. Vaak moe van het weekend (weekend jetlag, zondag op maandag is altijd een slechte nacht) en gewoon blegh. Misschien moet ik die dag ook gewoon tot half 3 werken. ;)
     
  16. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.906
    15.346
    113
    Dinsdag... Elke week is het weer een dag bomvol vergaderingen. En hoewel er echt wel boeiende dingen bij zitten krijg ik er niet altijd evenveel energie van:rolleyes:
     
  17. Melief

    Melief Niet meer actief

    Zaterdag, mijn man werkt elke zaterdag en omdat voor mijn gevoel iedereen vrij is voel ik me dan altijd zo eenzaam. En vind het een lange zware dag met de kinderen alleen. Ik doe dan meestal ook niks alleen met 2 kids omdat het overal zo druk is...
     
  18. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik werk onregelmatig met wisselende werkuren dus ik heb niet zo’n sleurgevoel bij een bepaalde dag. Om de week baal ik wel wanneer het zaterdag en zondag is.. Want dan moet ik vaak werken ;)
     
  19. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Geen enkele dag baal ik van XD

    Maandag is leuk op het werk omdat iedereen vol verhalen van het weekend zit!

    Dinsdag is leuk omdat ik dan lekker vrij ben de hele dag en mijn eigen ding kan doen met de kids.

    Woensdag is break in de week, dan is de baas niet op het werk en gillen we van plezier.

    Donderdag ben ik ook altijd vrij en dan heb ik in de avond altijd date-night met mijn man. Flesje wijn open en film aan :)

    Vrijdag is iedereen op het werk stik druk omdat ze zo veel leuks gaan doen in het weekend! ... als we niet moeten werken dan XD

    En het weekend zit altijd stampvol leuke dingen met mijn gezin!

    Ik ben nogal positief ingesteld ;)

    En ja, ik sta ook weleens met mijn hoofd tegen de muur te bonken, maar dat is zo weer voorbij. Het is overal weleens prut.
     
  20. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.850
    889
    113
    Vrouw
    De donderdag is hier de drukste dag van de week. Oudste is laat thuis van school en wij moeten vroeg eten ivm sporten. De kinderen sporten na elkaar. En omdat het te ver is om heen en weer te rijden blijf ik daar wachten. Meestal beantwoord ik daar mijn mail, soms doe ik tussendoor boodschappen. Maar het blijft een drukke vermoeiende dag.
    Het voordeel is wel dat het NA die dag bijna weekend is.
     

Deel Deze Pagina