Wat vind jij nou echt een leuk kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luppy, 11 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ik ben echt overal blij mee, want veel zal ik zelf opeten/gebruiken, en anders weet ik er altijd iemand blij mee te maken.
    Het krijgen en uitpakken van het pakket is voor mij al het cadeau op zich.
     
    Maslov, Youtan en Roanna vinden dit leuk.
  2. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.137
    4.354
    113
    Home
    Een bon van bv bol
    Dan kan iedereen iets uitzoeken wat ie zelf echt leuk vind
     
  3. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.979
    8.783
    113
    Ik ben team bon, maar wel een wat je meer keus in hebt geen tinteling of iets dergelijks.

    Liefste een bol bon, je kan dan zoveel verschillende dingen zoeken. Het zou dan wel leuk zijn om er nog wat lekkers in te stoppen, iets van een chips ,toastje, chocolade etc.

    Of een bon met een plaid maar het kan ook zijn dat het komt omdat ik het zo koud heb nu:roflmao:
     
  4. Tante Truus

    Tante Truus Actief lid

    14 jul 2014
    343
    110
    43
    Wij kregen van de week een mailtje met een linkje naar een kleine quiz. Daar kwam dan uit of je een sporter, familiemens, Bourgondiër of wellness mens bent en dan kon je kiezen voor bijbehorend pakket. Maar mocht je willen, kon je ook kiezen voor een van de andere opties of om het pakket te doneren aan een Oekraïnse familie of voor vergelijkbaar bedrag aan de voedselbank.
    Ik heb voor het familiepakket gekozen, geen idee nog wat er in zit, maar vind het wel erg leuk om te doen zo. Maar ja, wij werken met 3000 collega's, dan is het sowieso nooit voor iedereen goed.
     
  5. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Ik vind zo een pakket ook het leukst. Het gezellig met elkaar open maken en de ohhh en ahhh’s over al het lekkers dat erin zit. Een bon vind ik altijd beetje onpersoonlijk en makkelijk terwijl ik weet dat dat vnml gedaan word zodat er voor ieder wat wils is. Rituals pakket zou ik ook erg blij mee zijn
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  6. DisneyMama

    DisneyMama Bekend lid

    7 nov 2013
    727
    372
    63
    Ik ben voorstander van een eet-pakket maar dan wel met keuze.. Bij mijn vorige werkgever had je 5 of 6 thema's, die kon je dan 4 weken van tevoren kiezen.. Denk aan Italiaanse, wijn, Hollands etc.. Ik had toen de Italiaanse met wat pasta, pesto, een kookstandaard, olijfolie etcetera..
    Was nog steeds in de klassieke hoek maar wel met een keuze..

    Ik heb ook wel eens een kerstmarkt gehad, er stonden dan ongeveer 10 kraampjes en iedereen kreeg waardebonnen (alleen die daar geldig zijn) en dan kon je zelf je pakket samenstellen.. Zaten sieraden bij maar ook huishoudelijke apparaten en etenswaren..
     
    Chayammy vindt dit leuk.
  7. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    of op de fiets.
     
  8. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    Oh ik vind alles wel leuk.
    Een eetpakket en dan vooral de verrassing van wat erin zit.
    Of zo’n bon waarbij je een x aantal punten krijgt en je je eigen cadeautje uit kan kiezen vind ik ook leuk.
    En een cadeaubon vind ik ook prima. Ik hoef niet per se een ‘persoonlijk’ cadeau. Want dat is toch helemaal niet mogelijk met meerdere werknemers. Zoveel mensen, zoveel wensen en dan kan je nooit iedereen tevreden stellen, dus heel persoonlijk kan het dan ook niet worden, lijkt me.

    Wij krijgen ook altijd wat leuks (en kleins) van Pleegzorg. Zoals bv een Pathe thuisbon, een vvv bon of een zakje koekjesmix van de koekjesfabriek. Daar ben ik dan altijd al blij mee.
     
    owly vindt dit leuk.
  9. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Gewoon een bol.com of vvv bon
    Eventueel een pathe thuis bon

    Wij hebben altijd tintelingen ofzo op werk. Ik vind dat 10x niks.

    Ik heb een dieet plus mijn huid verdraagt niet alles. Dus tja pakketten zijn niet mijn ding.
     
  10. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.378
    5.646
    113
    ik heb een keer een bistroset gehad; 2 stoeltjes en een tafeltje. hoe dan! Ik moest een keer speciaal met de auto naar mijn werk hiervoor.
     
  11. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    883
    113
    Ik zou persoonlijk heel blij worden van een cadeau bon voor een algemene winkel aangekleed met een klein kerst cadeautje. Denk aan heerlijke kerstchocolade, kaarsen of in deze tijd lekker plaid in neutrale kleur.
     
  12. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Ligt eraan, bij mijn vorige kantoor waren we met maar 6 personeelsleden en daar kreeg je een pakket echt persoonlijk naar jouw interesses samen gesteld. Super leuk en persoonlijk. Maar met meer werknemers is dat natuurlijk geen optie
     
    Adje vindt dit leuk.
  13. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Doet me denken aan sint een aantal jaar terug bij mijn kids op school. Kregen ze een houten kinderstoeltje ( zo een ikea ding) Wat een stom kado, kids boos want wat moet je met een stoel, ouders boos om dezelfde reden en het moest allemaal ook nog op eoa manier met die kids mee naar huis. Daar had iemand de plank echt heel goed mis geslagen
     
  14. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.564
    2.417
    113
    Ik krijg als zelfstandige geen kerstpakket, maar mijn man wel. Wij vinden de traditionele pakketten het leukst. Met de bekende ragout, kaasjes, chips, fles wijn, chocolade, snoep, toastjes etc. Er zit ook altijd een praktisch cadeau bij, van tapasbordjes tot een vaas of vogelhuisje. Veel mensen vinden het vast niks, maar wij wel. Maar heel eerlijk blijven er altijd wel dingen (zoals losse thee) jaren ongebruikt in de kast liggen.

    Een pakket van de Wereldwinkel, Natuurmonumenten, lokale delicatessenzaak etc vind ik heel leuk. We hebben ook wel eens een kortingskaart voor een jaar gekregen van de WAAR cadeauwinkel, daar heb ik ook veel gebruik van gemaakt.

    Cadeaubonnen (diner, VVV) blijven hier altijd liggen, die vergeten we.
     
  15. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.603
    1.322
    113
    Westland
    Dat krijgen wij inderdaad altijd, beetje van beiden!
    De andere teams mogen zelf kiezen tussen een traditioneel pakket, een vleespakket of een cadeaubon.
     
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zo is dat!
     
  17. lindajl

    lindajl Fanatiek lid

    25 jan 2016
    1.721
    1.355
    113
    Vrouw
    Ik heb het liefst een bon om op een website iets uit te kiezen. Bij ons stonden daar zo veel verschillende dingen op, dat er voor iedereen wel wat bij zit. Vorig jaar een pakket gehad met eten. Is helaas toch het een en ander in de prullenbak belandt.
    Ben benieuwd wat ze dit jaar doen.
     
  18. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Bonnen. Dit geef ik graag door aan mensen met minder bestedingsruimte.
    Al hebben we het natuurlijk zelf ook niet breed meer:roflmao:
     
  19. Mum1921

    Mum1921 Actief lid

    26 jan 2022
    394
    93
    28
    De ouderwetse pakketten die met een kaasje worstje olijfje wijn en bier.

    Rituels heb ik niks mee. Hoor dat vele er niks mee hebben.

    Of een belevenis of zelf uitkies kado


     
  20. Mum1921

    Mum1921 Actief lid

    26 jan 2022
    394
    93
    28
    Een kerstpakket afzeiken zo ondankbaar.

    Als ik iets niet gebruik. Geef ik t weg. Zo maak je een ander ook nog blij


     

Deel Deze Pagina