wat vinden jullie hiervan?

Discussie in 'Babynamen' gestart door ccwomen, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    De naam Dani als jongensnaam zit telkens in mijn hoofd maar mijn man vind hem niet zo, is een oude voetballer zegt ie dan...haha
    Onze zoon heet Roan!
    Meisjesnaam hebben we al.
    Ben benieuwd wat anderen hiervan vinden.
    Alleen ben ik bang dat mensen snel af gaan korten tot Daan en dat vind ik dus niks en mn ex heet Daan haha..... wel gewoon goed contact mee maar toch..........vind ik dat dan helemaal niks!
    Wat denken jullie?
    Roan en Dani :)
    Had al een ander onderwerp gestart maar daar staat tot nu toe ook niks bij..:)

2. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Het zijn wel 2 korte stoere namen samen!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heel erg leuk! Mij doet het denken aan Dani Pedrosa, coureur in de MotoGP!

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Tja ieder zijn ding natuurlijk maar Dani is not my cup of tea zou ik maar zeggen. De naam klinkt als een koosnaampje van Daan of Daniel en heeft ook nog iets meisjesachtig in zich. Ik vind het dus niks. Roan is wel leuk en stoer. Misschien is Dante nog een optie...

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

Dani was wel een gruwelijk lekkere voetballer zeg..

ontopic, vind het zeker geen lelijke naam, maar niet zo bij Roan passen. vind m als meisjes naam juist wel weer erg leuk.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.789
    3.323
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vind hem op zich wel leuk...dat ze hem gaan afkorten tja, dat risico zit er (op puberleeftijd?) altijd in...
    Ik heb overigens -als ik doordenk - altijd met namen die op 'ni' eindigen altijd een 'Daan - Niet' idee... Zo wilde we onze dochter vernoemen naar mijn vader Leo - en kwamen we dus op Leonie -Maar dat vond ik ook niet kunnen... Leo-niet...
    maar oke ;) dat is héél ver gedacht waarschijnlijk :p

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind het een beetje een sjonnie naam ;) Roan vind ik wel erg leuk!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik vind het geen leuke naam, en ik ken het ook alleen maar als een meisjesnaam.

Ondanks dit vind ik de combinatie Roan en Dani wel erg leuk ;)

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Als meisjesnaam wel leuk, maar als jongensnaam heb ik er inderdaad ook Tokkie-associatie bij ;).

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Niets aan gelogen!!!!!!:D

Vind t wel leuk staan samen.
    Denk idd dat de naam wel afgekort gaat worden.
    Succes!

11. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nog meer twijfel nu.......haha
    Nou iemand anders leuke ideeen voor een korte stoere naam?????

12. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ik vind Dani een hele leuke naam.. Voor een meisje! De naam stond hier ook op de lijst (een hele tijd bovenaan zelfs..), maar toen hoorden we in onze omgeving regelmatig de naam 'Dani' vallen voor jongens. Ik vond em ineens niet meer zo leuk (hormonen?), dus toch maar voor een andere naam gegaan. Maar stiekum ben ik dus nog steeds een beetje fan van 'Dani' (de naam dan..;)). Voor een jongen vind ik em trouwens iets te soft..

Roan stond trouwens ook op mijn lijstje voor jongensnamen, alleen vriendlief vond em wat minder..

13. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.112
    6.436
    113
    Maar als je partner de naam niets vindt, dan hoef je hem toch niet te overtuigen? Gewoon op zoek naar een andere naam die jullie beiden wél leuk vinden.

14. 4days

4days Niet meer actief

Ik vind Dani wel hartstikke leuk als jongensnaam! Maarja als je man echt niet wilt houdt het op he... Dat had ik ook met een meisjesnaam. Nu hebben we een andere naam gevonden die we allebei leuk vinden.

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.162
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind Dani echt geen leuke jongensnaam sorry! Ken ook een jongetje die zo heet en is beetje aso, dus misschien dat het daardoor komt.

Andere stoere naam: Vince, Seth, Finn, Mees, Mels, Ruben,

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    *kwijl* een van mijn eerste liefdes ;)

Ik vind het wel een leuke naam en ook gioed passen bij de naam van je zoontje. Maar goed wat anderen al hebben gezegd: je moet hem beide leuk vinden he ;)

17. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik zoek rustig nog even verder!!!
    Mijn man vond roan eerst ook niet de naam en wilde hem toch uiteindelijk wel doen en is nu harstikke blij dat we deze naam gekozen hadden....
    Maaar verder ideeeen welkom :)

Deel Deze Pagina