Hallo, Is het normaal dat je zo positief test 3a4 dagen voor nod? En dan zelfs nog niet met ochtendurine... Ik ben kei blij natuurlijk maar vind het hem wel al heel positief voor zo vroeg te zijn... Ik weet vrij zeker dat ik 2weken geleden zaterdag of zondag mijn eisprong heb gehad... Nog mensen die zo vroeg al zo een positieve test hadden? Vorige maand he ik een miskraam gehad 5 dagen na mijn positieve test, had toen 1dag voor nod getest. Toen waren mijn testen heel licht. Dit is toch een beter teken , niet?
Ik zou eens een Kruidvat 2v5 doen. Ik zie hier in ieder geval idd wel een hele duidelijke streep. Hoop dat andere je nog beter kunnen helpen
Ja hoor dat kan. Mijn ochtendurine is minder geconcentreerd dan later op de dag. Mooie test! Hoop dat het nu goed mag gaan!
Maar je zegt 2 weken geleden eisprong? Dan zit je toch goed? Of bedoel je aankomende zaterdag/zondag en dan 2 weken geleden? Ik zou ook even een andere test pakken, maar deze is idd wel positief, ken alleen die dipsticks niet. Hopelijk komt het goed dit keer!
Ja ik bedoel idd de komende zaterdag 2weken... Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik ook deze tests gebruikt, maar nog nooit zo vlug zo positief 😀
Bij mij ook zo donker! Zaterdag of zondag eisprong gehad en gister al dikkevette streep op kruidvat test. Vandaag gewoon nog dikker! Ik test trouwens smiddags veel donkerder dan in de ochtend. Vanmorgen was hij weer lichter, dus dacht hmm... maar vanmiddag weer 2 x zo donker!