Ik vind ze niet zo mooi, maar dat is eigenlijk helemaal niet belangrijk toch? Als je ze zelf maar mooi vindt!
het is ook niet mijn stijl, te ingewikkeld en klinkt te zelfverzonnen. Maar idd als jij ervan houdt, why not?
Niet mijn ding.. Ik vind zowiezo de namen met Dj niet zo mooi ... Zo las ik net Djim en een Djustin...
nope, maar de vraag is of je naar ons moet luisteren. als jullie ze prachtig vinden dan moet je het gewoon lekker doen! joyce
Ook niet mijn smaak. Maar ik zou maling hebben aan de mening van anderen, het gaat er toch om dat jullie deze namen mooi vinden?
Djesney vind ik super mooi vind de schrijfwijze wat minder lijken.. Je zou ook Jesney kunnen doen. Wat ik ook mooi vind: Destiny Jessely Ik vind dit soort namen erg mooi alleen past het gewoon niet bij onze achternaam dus vandaar dat wij danisha hebben gekozen.. toch apart/mooi en niet te buitenlands/ingewikkeld!
Ik vind ze geweldig! Ik hou helemaal niet van doorsnee namen. Het zoontje van een kennis van ons heet kyenso. Onze kinderen krijgen ook namen in die richting dus nogmaals GEWELDIG!
hoi hoi Djesney vind ik een super leuke naam voor een meisje Ik denk dat als de naam word geschreven als Jesney ze hem geen uitspraken als jesnie en niet zoals het dan hoort zeg maar De naam Kyenzo hoor je hier wel vaker en vind ik al een tijdje een super mooie jongens naam IK had deze naam ook op het lijste staan voor ons zoontje Sem en toen hadden we als meisjes naam Senna De naam Senna vind ik nog steeds super mooi en is onze 1e keus meisjes naam maar het kindje van mijn man haar nicht heet zo dus dat vind ik dan weer minder
Ik vind alle namen die beginnen met Dj erg lelijk geschreven (even los van of de naam mijn smaak is). Ik hou niet van een (half) fonetische schrijfwijze.
Je kan via een poll vragen hoe mensen die naam zouden uitspreken als het geschreven wordt als Jesney. Kan me niet voorstellen dat je bij zo'n naam het op zijn hollands gaat zeggen maar ja wie weet hihi
Ik vind hem zelf ook mooier geschreven op deze manier Jesney dan Djesney maar dat kan ik inderdaad doen dankjewel Groetjes Nancy
Senna en Sem is mooi maar die andere 2 namen...nee, echt lelijk! (sorry...) Maar je zal nooit een naam kiezen die iedereen graag hoort dus...
Ik denk dat het wel meevalt met de uitspraak Jesney. Je weet toch ook als er Jacky staat, dat je dj moet zeggen en niet jakkie.