Wat voelde jij na je eisprong waardoor je wist...het is raak!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lov23, 26 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    #1 Lov23, 26 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2013
    Dus wat voelde je na je eisprong voor een dingetjes waardoor je ging denken dat het misschien wel eens raak kon zijn.

    Dus dan heb ik het over de tijd van eisprong tot de positieve test.
     
  2. Parelbloesem

    Parelbloesem Niet meer actief

    Ik had hoofdpijn, droge ogen, gevoel dat ik ieder moment mijn menstruatie kon krijgen, maar dan niet zo heftig en moe de hele dag door.
     
    Sisi1995 vindt dit leuk.
  3. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    En wanneer had je dat allemaal?
    Ongeveer dan hahaha
     
  4. Liefoe

    Liefoe Niet meer actief

    #4 Liefoe, 26 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2013
    -verandering in slijmverlies ,ik had de eerste 5 dagen heel veel klodders witverlies.
    -bij het tempen een duidelijke dip en 3e stijging en rond dat tijdstip ook anders voelen (ff misselijk ,soort griepsymptomen kun je mee vergelijken).
    -heel erg koud aanvoelen voeten ,handen en toch een warm gevoel gezicht en buik hebben.
    -op dag 7 na eisprong ENORME steek/steken (2 dagen erna positieve test).
    -rare geurtjes opmerken ,moegevoel alsof je weken niet goed hebt geslapen ,dromen,....

    dus eigenlijk rond 5 dpo wist ik het zeker hoe gek het mag klinken sommigen voelen dat ondanks dat je dan niet eens van een zwangerschap kunt praten zo vroeg in dat stadium :)
     
  5. Parelbloesem

    Parelbloesem Niet meer actief

    Ik had dit vanaf 4 DPO al en testen 9 DPO positief en 13 DPO zou mijn NOD zijn.
     
  6. toeter

    toeter Fanatiek lid

    1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Ik had 4 dagen na mijn eisprong felle steken bij mijn eierstok.
    Daarna bleef mijn eierstok gebied gevoelig tot na nod.
    ik had flinke gele afscheiding, en best veel klodders. (soort taai slijm)
    Ik heb nooit echt geweten dat het raak was, ik had geen enkele kwaal of ergens last van en juist daardoor dacht ik op naar de volgende ronde, en tot mijn verbazing een positieve test.
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  7. Lies1988

    Lies1988 Fanatiek lid

    18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Een week na de eisprong steeds steekjes en krampjes in mijn onderbuik en liezen. Op 7, 8 en 9 dpo wat bruin bloedberlies en op 9 dpo een temperatuurdaling (innesteling?). Verder voelde ik niks, geen gevoelige borsten, niet meer afscheiding dan normaal, niet meer vermoeid o.i.d.
     
  8. MamavanDJ

    MamavanDJ Niet meer actief

    Ik voelde m'n eisprong en dat was de vorige twee keren ook zo toen ik zwanger raakte, dus toen dacht ik, hee kan weleens raak zijn. Andere maanden had ik dat niet zo heftig.
    Alhoewel ik er eigenlijk niet op hoopte omdat ik zo'n rare cyclus had.
    Op 7 dpo heel licht rozeverlies. Verder eigenlijk niks...
     
  9. Siren84

    Siren84 VIP lid

    8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik voel mijn eisprong altijd dus daar kan ik niet vanuit gaan. De 1e x voelde ik duidelijk de innesteling. Bij deze 2e zwangerschap helemaal niets gevoeld! Rond nod kreeg ik ongikrampen. De ene x wat erger dan de andere. Ik had al maandverband in gedaan want wist het zeker.. ik word ongesteld. Ik weet nog dat ik in de winkel stond en krom stond van een buikpijnscheut. Ik dacht.. als ik nu niet ongesteld ben weet ik het niet meer. Ik kwam thuis en keek.... niets!!!! 3 dagen later begon ik te denken... zou het??? Toen merkte ik dat mijn borsten wat groter en zachter waren en toen wist ik het eigenlijk al voor de test. Die middag positief getest.

    Wij waren niet bezig met zwanger worden eigenlijk dus vandaar dat ik er niet bij stil stond. Heb pas 6 dagen na nod getest.
     
  10. Lotus560

    Lotus560 Lid

    28 sep 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Ik had ook een lichte bloeding. Kreeg last van maagzuur en had honger als een paard.nen hield vocht vast.
     
    Butterfly1989 vindt dit leuk.
  11. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Heel raar maar achteraf wist ik vanaf moment van eisprong ik ben zwanger.
    Al durfde ik er niet in te geloven omdat ik het ook graag wil.
    Maar ik voelde het gewoon kan niet beschrijven wat maar heel apart.

    Daarnaast 4 dagen na eisprong innesteling gevoeld, gevoelige tepels en borsten.

    Teste al week voor NOD positief waren het heeeeeeeel lichte streep.
    En 4 dagen voor NOD met een cb indicator. ( dit kan ook komen door langere cyclus maar had wel laat ei)
     
  12. Rosa1981

    Rosa1981 Actief lid

    22 feb 2013
    331
    0
    16
    Ik had (achteraf gezien dan) last van mn linker lies, soort spierpijn en af en toe steken en dat terwijl ik niks geks gedaan had.
    Mn darmen lagen ook behoorlijk overhoop!
     
  13. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Witte slijm, baarmoeder mond lag hoger, temperatuur iets hoger. Overal pijn in gewrichten ( wist niet dat dat erbij kon horen), heel moe.
    K had altijd voor mn nod dat k hele erge buikpijn had, heel moe en ben er soms ook voor naar huis moeten gaan vanuit t werk. Nu voelde ik helemaal niks van buikpijn, misselijk of ongesteldheidsklachten dus dat viel beetje op.
    Heb mijn eisprong gevoeld en als t goed is heb k de innesteling ook gevoeld. Maar k dacht de hele tijd zal wel niet en toen kwam er toch echt n tweede streepje!
     
  14. smiley3

    smiley3 Fanatiek lid

    22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Leuke topic!

    Had na de innestelling last van me borstten en ze waren/leken voller en een ader op 1 borst
    En hoofdpijn wat op kwam zetten
    Boeren waardoor ik maagzuur kreeg
    En slecht slapen

    Afscheiding of slijm had ik helmaal niet!! bij me vorige zw schap wel!!
     
  15. daphnev85

    daphnev85 Niet meer actief

    Al vanaf het begin van de laatste ronde was ik er heilig van overtuigd: deze maand is het raak...

    Op 8 dpo had ik een flinke temperatuurdaling en de hele dag winderig. Dit was blijkbaar een symptoom voor me. Op 12 dpo stond mijn bmm helemaal open s'avonds. Ik dacht, nu is het over... ik word ongesteld. De volgende dag was ie weer helemaal dicht... vreemd. Maar niet verder bij stilgestaan. Op 14dpo, de dag voor NOD was ik verschrikkellijk moe, ik had nochtans niets gedaan (was een zondag). Maar nog geen vermoeden dat ik zwanger kon zijn (omwille van 3 eerdere negatieve testen). De dag erna op 15 dpo positief getest. Toch test gedaan omdat verschillende mensen mij zeiden dat ik er anders uitzag.
     
  16. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Oohhhh zo spannend allemaal meiden :D
    Ik hoop een aantal van jullie kwaaltjes te voelen snel hahaha...

    Heb zo nu en dan last van borsten...wat gekke Steekjes en kriebeltje.
    Soms een wat steekjes gehad in de bm..... Hoofdpijn maar of dat iets is he.

    Maar ga door met jullie dingetjes te vermelden....handig als je op de wachtbank zit en je dingen afvraagt.......en om de tijd door te komen hahahahaha :D
     
  17. Liekj

    Liekj Niet meer actief

    ik was ziek en ontzettend moe... maar had de link niet direct gelegd met een zwangerschap.
     
  18. Babsies

    Babsies Bekend lid

    16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voelde een dag of 5 na m'n eisprong de innesteling als een paar felle steekjes precies in het midden achter m'n schaambot. En vanaf een week voor NOD een heel licht en constant ongi-achtig gevoel, dat ik snachts wakker werd en dacht.. hmm dit voelt toch wel anders als ongi haha! Toen wist ik het bijna zeker ;)
     
  19. Klein

    Klein Fanatiek lid

    4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Erg leuk topic!!
    Ik zit momenteel 8 dpo, en herken een aantal goed:cool:
     
  20. Jojo1984

    Jojo1984 Bekend lid

    18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    4/5/6 dpo werd ik wat grieperig. 7 dpo, 1 min. venijnige steken linksonder in mn buik. Sinds dat 2 dagen erg koud, jeuk en steken aan de zijkant van mn borsten en vooral: het gevoel dat iemand me met een veertje kriebelde aan de binnenkant van mn buik. Dat laatste liet me testen 9dpo, licht posi :)
     

Deel Deze Pagina